رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری اجتماع بانوان گیلانی در حمایت از غزه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: اجتماع بانوان گیلانی در حمایت از مادران و کودکان غزه ساعت ۱۶ روز دوشنبه اول آبان در پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت برگزار می‌شود.

برگزاری اجتماع بانوان گیلانی در حمایت از غزه

به گزارش هشت‌دی حجت الاسلام مجتبی اشجری امروز در نشست هماهنگی ستاد برگزاری اجتماع بانوان گیلانی حامی مردم غزه با اشاره به جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار کرد: هر انسان آزاده‌ای در برابر ظلم ایستادگی می‌کند و ضرورت این ایستادگی مسلمانان در برابر این رژیم غاصب دوچندان است.

وی افزود: اجتماع بانوان گیلانی در حمایت از مادران و کودکان غزه ساعت ۱۶ روز دوشنبه اول آبان در پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به دعای سی و هشتم صحیفه سجادیه مبنی بر اینکه اگر کسی ظلمی را ببیند و هیچ واکنشی نشان ندهد، در پیشگاه خداوند روسیاه و گناهکار است، گفت: هر فردی اگر از انسانیت بویی برده باشد از رنج و غم مردم بی‌پناه غزه آزرده خاطر می‌شود.

حجت الاسلام اشجری خواستار برخورد جدی سازمان‌های بین‌المللی با جنایتکاران رژیم جعلی صهیونیستی شد و خاطرنشان کرد: اجتماع بانوان گیلانی در حمایت از مادران و کودکان غزه علاوه بر شهر رشت در شهرستان‌های استان گیلان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه