صنوبران سرخ| شهید طاهر افلاکی

پیرو خط رهبر رنگ عوض نمی‌کند

شهید طاهر افلاکی در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: آن‌گونه آهن آبدیده رنگ عوض نمی‌کند پیرو خط رهبر هم رنگ عوض نمی‌کند.

پیرو خط رهبر رنگ عوض نمی‌کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» شهید طاهر افلاکی فرزند حسن به سال ۱۳۴۳ در روستای کلاشم پائین شهرستان فومن به وجود هستی نهاد. پس از گذران دوره کودکی، وارد مدرسه شد و تا ششم ابتدایی قدیم به ادامهٔ تحصیل پرداخت.

پس از آن، دست از تحصیل کشید و از روی علاقه، به تراشکاری اتومبیل روی آورد و مدتی در این حرفه مشغول کار گردید.
پس از پیروزی انقلاب و تشکیل نهادهای انقلابی، به عضویت نهاد بسیج درآمد و پس از مدتی کوتاه، از طرف واحد بسیج سپاه فومن به مناطق جنگی اعزام گردید و در جبههٔ مریوان مستقر شد. مدتی را در مبارزه با متجاوزین عراقی به سر برد، تا اینکه در پنجم آبان ۱۳۶۱، توسط اعضای حزب کومله کردستان در مریوان به شهادت رسید و با شهادت خود در راه خدا، زندگی دنیوی را به پایان برد و به دنیای باقی شتافت.

در فرازی از وصیت‌نامهٔ این شهید می‌خوانیم: «خدایا شهادتم را در راه اسلام و قرآن که خاری در چشم دشمنان است بپذیر. ای مادر مهربان و عزیزم، سلام مرا بپذیر و حلالم کن. مبادا از فقدان من گریه کنی».

این اعجاز بزرگ و این پیروزی بی‌نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهبانی است (امام خمینی)

تا حال مرده بودم و این لحظه آغاز جهاد و شهادت است و این احساس را در خود می‌بینم که تازه دارم متولد می‌شوم و زندگی جاویدان خود را آغاز می‌کنم شهادت انسان را به درجه اعلای ملکوتی می‌رساند و چقدر شهادت در راه خدا زیباست و مانند گل محمدی می‌ماند که با کارشان خون پاک شهید از آن می‌پویند.
خدایا شهادتم را در راه اسم و قرآن که خاری در چشم دشمنان است بپذیر ای مادر مهربان و عزیزم سلام مرا بپذیر حلالم کن مبادا در فقدان من گریه کنی در بالای خانه‌مان پرچم‌های سبز سوار کن و افتخار کن که فرزندت در ره خدا به این مقام بزرگ رسیده است ای پدر ارجمندم مرا حلال کن و با استقامت صبر و شکیبایی از انقلاب اسلامی دفاع کن مبادا روحیه خود را ببازی و گریه کنی؛ چون گریه تو باعث ناراحتی من است و به دعای خیل پاسداران و رزمندگان اسلام در هر کجای جهان باشی ای خواهر مسلمانم تو نیز زینب زمان باش و در راه خدا مبارزه کن ای برادر عزیزم راه خدا بهترین و برترین راه ماست پوینده و کوشنده این راه باش ای امت شهیدپرور ایران تنها راه نجات اسلام و رهایی مستضعفین و پیروزی نهایی پشتیبانی قاطع و بی‌دریغ خود را از دولت جمهوری اسلامی و پیوستن به خدا امام که همان خط اصیل اسلام و محمد (ص) است در هر کجا هستیم از روحانیت مبارز دفاع کنیم تا اسلام را به تمام جهانیان بشناسانید خون شهیدان را پایمال نکنید از توطئه‌های دشمن آگاه باشید و هیچ‌وقت امام عزیز رهبر انقلاب را تنها نگذارید مرا که هر کجا که می‌خواهید دفن کنید این را بدانید که اگر شهید شوم امام حسین را می‌بینیم و اگر زنده ماندم قبر او را می‌بینم.

آهن آبدیده را رنگ عوض نمی‌کند.

چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند.

بگو با منافقان به کوری دو چشمان عوض نمی‌کند.

پیرو خط رهبر رنگ عوض نمی‌کند.

دیگر عرضی ندارم پس شما را به خدای بزرگ می‌سپارم.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه