فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف محموله ۴ میلیاردی لاستیک قاچاق در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از کشف محموله  ۴ میلیاردی لاستیک قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۸ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف محموله ۴ میلیاردی لاستیک قاچاق در رودبار

به گزارش هشت‌دی عیسی روشن‌قلب بعد ظهر امروز در شورای فرماندهی شهرستان رودبار با بیان اینکه هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور قلمداد کرد و اظهار کرد: پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی ایست بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و متوقف کردند، گفت: این نیسان از مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۲۴ حلقه لاستیک کامیون خارجی قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: دراین‌رابطه متهم ۳۸ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه محموله قاچاق به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد، افزود: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

روشن‌قلب در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه