حزب‌الله لبنان:

مقاومت تا رسیدن به پیروزی نهایی ادامه دارد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ما ایالات متحده را شریک کامل تجاوزات صهیونیستی می‌دانیم و مقاومت تا رسیدن به پیروزی نهایی و رهایی کامل ادامه دارد.

مقاومت تا رسیدن به پیروزی نهایی ادامه دارد

به گزارش هشت‌دی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اظهار کرد: ما از مواضع سیاسی و اقدامات میدانی دولت آمریکا به‌ویژه اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر ایستادگی آشکار و اعلام حمایت آشکار از ماشین کشتار و تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین تعجب نکردیم. جوهر واقعی کل سیاست آمریکا در حمایت مستمر از تجاوز و تروریسم از زمان تأسیس این نهاد غاصب و اشغالگر بوده است.

در این بیانیه آمده است؛ ما ایالات متحده را شریک کامل تجاوزات صهیونیستی می‌دانیم و آن را مسئول کامل کشتار، جنایت، محاصره، تخریب خانه‌ها و منازل و کشتارهای هولناک علیه غیرنظامیان بی‌دفاع از جمله کودکان، زنان و سالمندان می‌دانیم.

ما از توده‌های ملت عربی و اسلامی خود که به حقیقت زشت آمریکا و تجاوزات آن به ملت ما در عراق، سوریه و افغانستان واقف‌اند می‌خواهیم که مداخله آمریکا در تمامی سطوح سیاسی، مردمی، رسانه‌ای و حقوقی و در مجامع مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی را محکوم کرده و این موضوع را افشا کنند.

در این بیانیه آمده است؛ اعزام ناوهای هواپیمابر به منطقه با هدف بالابردن روحیه دشمن و سربازان مأیوس، ضعف ماشین نظامی رژیم صهیونیستی را علی‌رغم جنایات و کشتارهای مرتکب آن آشکار می‌کند و در نتیجه نیاز آن به حمایت مستمر خارجی برای تأمین این موجود غاصب موقت را نشان می‌دهد.

بنابراین ما تأکید می‌کنیم که این گام نه مردم ملت ما و نه جناح‌ها را نمی‌تواند بترساند. مقاومت تا رسیدن به پیروزی نهایی و رهایی کامل آماده مقابله است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه