رئیس حفاظت محیط‌زیست لاهیجان مطرح کرد:

لزوم مدیریت اصولی شیرابه زباله در «تموشل»

رئیس حفاظت محیط‌زیست لاهیجان از برگزاری چهارمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند در این شهرستان خبر داد و گفت: در این جلسه عدم مدیریت اصولی شیرابه محل دفن زباله «تموشل» و روند کند تفکیک زباله از مبدأ در شهرستان لاهیجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لزوم مدیریت اصولی شیرابه زباله در «تموشل»

به گزارش هشت‌دی علی امیری امروز در حاشیه برگزاری چهارمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند در شهرستان لاهیجان خبر داد و اظهار کرد: در ابتدا جلسه رفیق خواه معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری به‌عنوان رئیس کمیته پسماند در خصوص اهمیت مدیریت صحیح پسماند و لزوم اجرای هر چه دقیق‌تر مفاد مصوبات جلسات کارگروه پسماند و همکاری و هماهنگی دستگاه‌های متولی و تأکید بر تشکیل کمیته های فرعی تخصصی دراین‌خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در این جلسه در خصوص وظایف کمیته های فرعی پنج‌گانه پسماند و میزان اجرایی‌شدن هر یک از مصوبات توضیحاتی ارائه داده شد، گفت: از جمله مشکلات زیست‌محیطی فعلی را عدم مدیریت اصولی شیرابه محل دفن زباله «تموشل» و روند کند تفکیک زباله از مبدأ در شهرستان بر شمرد.

رئیس حفاظت محیط‌زیست لاهیجان در ادامه داد: بیشتر ۹ جلسه کمیته فرعی و تخصصی پسماند نیز در شهرستان در سال جاری تاکنون برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه