مدیرعامل هلال‌احمر گیلان مطرح کرد:

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در رشت

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان گفت: بیش از ۵۰ دندانپزشک در دو نوبت صبح و عصر تا جمعه ۱۴ مهرماه در مصلی رشت به مددجویان خدمات‌رسانی می‌نمایند.

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در رشت

به گزارش هشت‌دی هادی سلیمی امروز در گفتگو با خبرنگاران از ارائه ۱۵۰۰ خدمت دندانپزشکی و خدمات تخصصی رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در گیلان توسط قرارگاه جهادی الکفیل و هلال‌احمر خبر داد.

وی در ادامه افزود: جمعیت هلال‌احمر گیلان و قرارگاه جهادی الکفیل با ایجاد ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی و ۱۰ سایت تخصصی به بیش از ۱۵۰۰ نفر از مددجویان خدمات دندانپزشکی، تریاژ، غربالگری سلامت، مشاوره خانواده، ایستگاه آموزش کمک‌های اولیه، جذب اعضا به همراه پوشش امدادی در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان تصریح کرد: این خدمات دندانپزشکی رایگان شامل کشیدن، ترمیم، عصب‌کشی و جراحی بوده است و برای سنین ۱۰ لغایت ۴۰ساله است.

سلیمی بیان ادامه داد: در قالب این قرارگاه جهادی بیش از ۵۰ دندانپزشک و ۸۰ دستیار دندانپزشک و ۱۰۰ نیروی امدادی هلال‌احمر فعالیت می‌کنند.

این مسئول در پابان خاطرنشان کرد: دندانپزشکان در این طرح در دو نوبت صبح و عصر تا جمعه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ در مصلی رشت به مددجویان خدمات‌رسانی می‌نمایند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مادرم مددجوی امداد هست آیا من که ۳۰ سال دارم میتوانم از دندان پزشکی استفاده کنم. ممنون
در حاشیه