دانشیار فقه و حقوق دانشگاه امام صادق (ع):

زن منشأ رحمت، بالندگی و تربیت نسل است

دانشیار فقه و حقوق دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه زن غربی تنها مولد سرمایه اقتصادی است درحالی‌که زن مسلمان علاوه بر اینکه مولد اقتصادی است مولد نسل نیز می‌باشد و کالا نیست، گفت: به گفته پیامبر اسلام، زنان منشأ رحمت، بالندگی و تربیت نسل هستند.

زن منشأ رحمت، بالندگی و تربیت نسل است

به گزارش هشت‌دی، فائزه عظیم‌زاده اردبیلی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نخستین نشست بانوان اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) رشت با بیان اینکه قرآن همه نیازهای بشر را برطرف می‌کند، اظهار کرد: اگر امروز قرآن سوزی می‌کنند به این دلیل است که قرآن تنها کتاب آسمانی تحریف نشده است که همه مسلمانان جهان بر محور آن جمع شده‌اند.

 وی با بیان اینکه قرآن محور جاودانگی، وفاق، منشور آزادگی و انسانیت است، افزود: کوردلان گمان می‌کنند با آتش‌زدن قرآن می‌توانند مفاهیم آن را از سینه بیرون کنند و نیم میلیارد مسلمان جهان را از این کتاب آسمانی جدا کنند.

بانوی مسلمان باید الگوی یک زن حقیقی باشد

دانشیار فقه و حقوق دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به اینکه گیلان خطه مبارزها است، تصریح کرد: دشمن بداند اولین درس زندگی قرآن این است که من بانوی مسلمان باید الگوی یک زن حقیقی باشم؛ زیرا من زن مردواره که از ظرافت‌های زنانه فاصله گرفتم، نیستم.

عظیم‌زاده اردبیلی ادامه داد: زن مسلمان اندیشه دارد و در مشارکت‌های مدنی و علم و دانش مشارکت دارد و در راستای همسرداری و تربیت فرزند و نسل مهذب حرکت می‌کند تا نسل محب آل الله را تربیت کند و دشمن از این واهمه دارد.

وی با بیان اینکه اگر قرآن را آتش بزنند نمی‌توانند الگوی زن واقعی را از ما بگیرند، بیان کرد: پیامبر فرموده است لطافت و هوش بانوان در کنار تدابیر زنانه منشأ رحمت، بالندگی و تربیت نسل می‌شود.

عظیم‌زاده اردبیلی ادامه داد: امروز زنان ایرانی یک‌صدا و یک‌نفس می‌گویند بانوان مسلمان در محور تحقق عفت و حیای قرآنی کانون خانواده را گرم و معطوف به حیا و نیز مادری قرار می‌دهند و یقین داریم یک مادر عطوف، عفیف و بصیر و آگاه می‌تواند نسلی را تربیت کند که قاتل جان دشمنان دین پیامبر (ص) باشد.

با نگاه توحیدی، ازدواج و فرزندآوری زن مسلمان عبادت است

 دانشیار فقه و حقوق دانشگاه امام صادق (ع) بیان کرد: با نگاه توحیدی، ازدواج و فرزندآوری زن مسلمان عبادت است؛ اما با نگاه اومانیستی زن را به لذت‌جویی صرف سوق می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: زن غربی تنها مولد سرمایه اقتصادی است درحالی‌که زن مسلمان علاوه بر اینکه مولد اقتصادی است مولد نسل نیز می‌باشد و کالا نیست.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه