سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا:

برد امروز را به مردم آستارا تقدیم می‌کنم + فیلم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه برد امروز را به مردم این شهرستان تقدیم می‌کنم و امیدوارم خوشحالشان کرده باشیم، گفت: از هواداران می‌خواهیم حمایت خود را از ما دریغ نکنند تا با کسب نتیجه بهتر آنان را خوشحال کنیم.

برد امروز را به مردم آستارا تقدیم می‌کنم + فیلم

به گزارش هشت‌دی وحید بیاتلو در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل خوشه طلایی با بیان اینکه ما مشکل زیاد روبه‌رو هستیم و نتوانستیم تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم اظهار کرد: فوتبال روی حساب و کتاب است و با کوچک‌ترین تغییر، نباید انتظار نتیجه داشت.

وی با بیان اینکه ما شرایط خوبی را نداشتیم، افزود: چون خودم چند سال در خوشه طلایی کار کردم می‌دانم آنها هم شرایط مساعدی ندارند.

سرمربی تیم شهرداری آستارا با بیان اینکه تیم حریف امروز بهتر از ما بود و تا اینجای جدول بهتر از ما نتیجه گرفته بودند، تصریح کرد: جا دارد به مربی و بازیکنان خوشه طلایی تبریک بگویم.

بیاتلو با بیان اینکه این برد را به مردم آستارا تقدیم می‌کنم و امیدوارم خوشحالشان کرده باشیم، ادامه داد: از هواداران می‌خواهیم حمایت خود را از ما دریغ نکنند تا با کسب نتیجه بهتر آنان را خوشحال کنیم.

وی با بیان اینکه امروز خوشه طلایی میزبان بود و نیمه دوم با تأخیر ۳۰ دقیقه آغاز شد، افزود: تنها کاری که می‌شود در این وضعیت کرد حفظ آرامش اعضای تیم است که ما هم انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه ما در شرایط بدنسازی هستیم و امروز هم‌بازی سختی داشتیم، افزود: امروز باغیرت و همت بچه‌ها توانستیم نیمه دوم پیروز شویم.

وی اخراج بازیکن حریف از سوی داور را درست دانست گفت: در مورد صحنه‌های مشکوک پنالتی که هم برای ما رخ داد و هم برای تیم حریف نظری ندارم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اعلام رضایت خود از داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: در کل داوری خوب بود؛ اما وقت تلف شده زیاد، آن هم در زمانی که تیم ما از لحاظ بدنی شرایط خوبی ندارند به ضرر ما بود و ما هم به همین نکته اعتراض داشتیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه