فرمانده انتظامی تالش:

۲۰ قبضه سلاح در تالش کشف شد

فرمانده انتظامی تالش از احضار و دستگیری ۱۹۲ اراذل‌واوباش از آغاز سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰ قبضه سلاح سرد و گرم در این شهرستان کشف شد.

۲۰ قبضه سلاح در تالش کشف شد

به گزارش هشت‌دی محمد رستمی امروز در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان تالش در گفتگو با خبرنگاران برقراری و ارتقای امنیت پایدار در جامعه را یکی از اهداف مهم پلیس عنوان و اظهار کرد: اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط‌قرمز مجموعه انتظامی است و پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل‌واوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: از آغاز سال تاکنون ۵۱ نفر از اراذل‌واوباش که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان می‌شدند، دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ۱۷ قبضه سلاح سرد و ۳ قبضه سلاح گرم از اراذل‌واوباش کشف شد، تصریح کرد: ۱۰۷ نفر از اراذل‌واوباش شناسنامه‌دار نیز به پلیس امنیت احضار و از آنها در خصوص عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد.

رستمی با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیندازد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه