با حکم کمیته انضباطی؛

داماش محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور دستور موقت ۱۰ بازیکن و ۳ نفر از اعضای کادر فنی و اجرایی داماش را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

داماش محروم شد

به گزارش هشت‌دی، تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و داماش گیلان در چهارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال به مصاف هم رفتند.

این بازی در همان دقایق ابتدایی به درگیری کشیده شد. پس از گل تیم خیبر در دقایق ابتدایی، بازیکنان داماش با داور بازی درگیر شدند و میثم حیدری داور مسابقه از زمین خارج شد و حکم به نیمه‌تمام ماندن بازی داد.

بر این اساس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور دستور موقت ۱۰ بازیکن، ۳ نفر از اعضای کادرفنی و اجرایی لاجوردی پوشان را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

ابراهیم رضایی تدارکات، محمود خرمزی و محمد مختاری مربیان و اشکان توانا، مهدی رستمی، امید پورقنبری، سید محمد خرم‌الحسینی، علیرضا مصطفایی، محمد رستمی، حسین خیری، سعید طالبی، مصفی آقاجانی و آزاد جعفرزاده، بازیکنان تیم داماش بودند که تا اطلاع ثانوی از همراهی این تیم محروم شدند.

این افراد ۴۸ ساعت زمان دارند تا دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
تا حالا دیده بودید شبانه و کمتر از ۲۴ ساعت کمیته انظباطی فوتبال حکم صادر کنه هنوز برای خیلی از پرونده های سال های پیش حکمی داده نشده اینکه تخلف کردن باید مجازات بشن شکی نیست ولی اینکه به گیلانی میرسن یهو شمشیر و پتکن و با بقیه نون خامه ای هیچ کسی هم در این گیلان درن دشت صداش در نمیاد از این بی عدالتی
در حاشیه