سرمربی تیم فوتبال ملوان:

ما در انزلی یک یار بیشتر داریم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه ملوان با این حجم از تماشاگر برای هر تیمی در انزلی مشکل ایجاد خواهد کرد، گفت: ما در انزلی یک یار بیشتر از تیم‌های دیگر داریم.

ما در انزلی یک یار بیشتر داریم

به گزارش هشت‌دی مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های ملوان و پیکان با بیان اینکه از همه هواداران باید تشکر کنم، اظهار کرد: تماشاگران ملوان در این پیروزی نقش مهمی داشتند.

وی با بیان اینکه در ابتدای بازی ما بهتر بودیم؛ اما هر چه از بازی گذشت پیکان بهتر از ما ظاهر شد، افزود: با توجه به اینکه پیکان می‌توانست به ما صدمه بزند؛ اما موقعیت آن‌چنانی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال بندر انزلی با بیان اینکه با تغییر تاکتیک و تعویض بازی توانستیم قبل از پایان نیمه اول به گل برسیم، تصریح کرد: این گل خیلی باارزش بود و با انتخاب استراتژی بین دونیمه بازیکنان را متوجه کردیم که چگونه بازی کنند.

تارتار با بیان اینکه می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری را به ثمر برساند، تأکید کرد: امروز همه فوتبال و بازی زیبایی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه خوشحالم که مردم انزلی خوشحال ورزشگاه را ترک کردند، گفت: در این شرایط همین که مردم خوشحال شدند، خوشحال‌کننده است.

تارتار با بیان اینکه دروازه‌بان و خط دفاعی ما امروز خوب عمل کردند، ادامه داد: پیکان هم موقعیت آن‌چنانی در این بازی نداشت.

وی با بیان اینکه ملوان در انزلی با این حجم از هوادار برای هر تیمی شرایط را سخت می‌کند، عنوان کرد: فکر می‌کنم ما همیشه یک یار بیشتر از تیم‌های میهمان در انزلی داریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه ما هجومی‌ترین خط حمله لیگ را داریم، ادامه داد: نگذریم که ما تیمی هستیم که کمترین حمله به دروازه ما صورت‌گرفته است.

تارتار با بیان اینکه ملوان تیم یک‌دست و خوبی است ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه‌دار باشد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه