معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

تحویل ۹۰ واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در راستای گام دوم انقلاب در هفته دفاع مقدس، گفت: ۹۰ واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس تحویل داده می‌شود.

تحویل ۹۰ واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس

به گزارش هشت‌دی، احمدرضا منشوری در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز آوازه و قدرت نظام جمهوری اسلامی پس از گذشت ۴۴ سال به دورترین ملت‌های جهان رسیده است.

وی به تجلی علم، ایمان، خودباوری و خوداتکایی در کشور به دست نسل جوان اشاره کرد و ‌گفت: این اقتدار به بهای خون شهدا، تدابیر امامین انقلاب، وحدت و‌ همبستگی و بصیرت در بین آحاد ملت به وجود آمده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما متحدیم» است و تعداد ۲ هزار و ۹۲۷ برنامه پیش‌بینی شده است که از این تعداد حدود یک هزار و ۲۹۶ عنوان برنامه ورزشی در سطح استان است.

منشوری با اشاره به اهداف متعالی برگزاری ‌برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس، بیان کرد: ایجاد همبستگی در بین گروه‌های مختلف مردمی، بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی، محرومیت‌زدایی و‌ کمک به نیازمندان، تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس و انقلاب، مدیریت جهادی در راهبرد انقلاب اسلامی، نقش هنر، رسانه و فضای مجازی در راستای تولید آثار فاخر، نقش زنان در طول هشت سال دفاع مقدس، پشتیبانی مردمی اصناف و اقشار مختلف در طول دوران دفاع مقدس، نقش تبیین‌گری مساجد و نقش نیروهای مسلح در طول دفاع مقدس از اهداف گرامیداشت این هفته است.

وی به برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در راستای گام دوم انقلاب به منظور نمایش اقتدار در پنجم مهر همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و همچنین تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های شهدا به صورت وبیناری در محضر رهبر معظم انقلاب به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: برپایی غرفه و نمایشگاه در میدان شهدای ذهاب، دیدار با خانواده‌های شهدا، گلباران مزار شهدا و برپایی یادواره‌های شهدا در استان و شهرستان از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس است.

منشوری با اشاره به پخش مسابقه تلویزیونی هشت هزار قهرمان در این هفته، گفت: رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور، پیاده روی و ۲۹۳ مسابقه ورزشی متنوع برای بانوان، سخنرانی فرماندهان نظامی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، نواختن زنگ مقاومت به مناسبت شروع مدارس با حضور روایت‌گران و آغاز رزمایش جهاد تبیین با موضوع دفاع مقدس تعدادی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح استان است.

وی از تحویل ۹۰ واحد مسکن محرومین در این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح ۱۳ پایگاه مقاومت بسیج، پخش ۴۰ نمایش رادیویی، افتتاح یادمان شهدای گمنام، ویزیت رایگان، توزیع هشت هزار بسته معیشتی، برگزاری محفل انس با قرآن، افتتاح پروژه آب شرب در روستاهای محروم، برگزاری یادواره شهدای سرباز، برپایی میز خدمت و برگزاری سلسله جشن‌های آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) همزمان با هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه