رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۲ میلیارد لباس قاچاق در رشت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان گفت: بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پوشاک و البسه خارجی قاچاق در شهرستان رشت کشف شد.

کشف بیش از ۲ میلیارد لباس قاچاق در رشت

به گزارش هشت‌دی محمد خوش‌خلقت امروز در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان رشت، مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام تحقیقات نامحسوس صورت‌گرفته از وجود تعداد زیادی لباس قاچاق داخل یک واحد صنفی در شهرستان رشت مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از اعزام پلیس به آدرس محل موردنظر و کشف ۸۳۴ ثوب انواع لباس مردانه قاچاق شامل پیراهن و شلوار خبر داد و با اشاره به اینکه بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: دراین‌خصوص متهم ۴۷ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

خوش‌خلقت در پایان با اعلام اینکه قاچاق به‌عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است.

منبع: پلیس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه