مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

افزایش میزان ورود خودرو به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به افزایش میزان ورود خودرو همزمان با تعطیلات آخر هفته به استان گیلان اشاره کرد و گفت: میزان تردد ورودی به استان نسبت به مدت مشابه هفته قبل ۳ درصد افزایش داشته است.

افزایش میزان ورود خودرو به گیلان

غلامعلی نیک‌فهم در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به آخرین وضعیت تردد در ورودی و خروجی‌های استان، اظهار کرد: از ابتدای شهریور سال جاری تا چهارشنبه ۲۲ شهریور کل تردد ورودی به استان حدود یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۳۴۲ خودرو بوده است که این میزان یک درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی افزود: کل تردد خروجی از استان در این بازه زمانی حدود یک میلیون و ۶۷۹ هزار و ۲۵۹ خودرو بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در ادامه به آمار تردد در یک بازه ۵ روزه از ۱۸ شهریور تا ۲۲ شهریور اشاره کرد و گفت: کل تردد ورودی به استان در این بازه زمانی حدود ۴۳۶ هزار و ۲۸۰ خودرو بوده که این میزان ۷ درصد افزایش نسبت به هفته قبل و ۵۹ درصد افزایش نسبت به دو هفته قبل داشته است و کل تردد خروجی از استان در این بازه زمانی حدود ۴۲۵ هزار و ۳۹۸ خودرو بوده که این میزان نیز ۱۸ درصد افزایش نسبت به هفته قبل و ۳۲ درصد افزایش نسبت به دو هفته قبل داشته است.

نیک‌فهم در ادامه به میزان ورود و خروج خودرو در آستانه آغاز تعطیلات پایان این هفته اشاره کرد و تصریح کرد: در چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲، تردد ورودی به استان حدود ۱۱۸ هزار و ۷۷۵ خودرو بوده که این میزان ۳ درصد افزایش نسبت به روز مشابه هفته قبل و ۸۹ درصد افزایش نسبت به روز مشابه دو هفته قبل داشته و تردد خروجی از استان حدود ۸۴ هزار و ۲۴ خودرو بوده که این میزان ۵ درصد افزایش نسبت به روز مشابه هفته قبل و ۲۷ درصد افزایش نسبت به روز مشابه دو هفته قبل داشته است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه