نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان:

ترور نتیجه درماندگی است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها قدرتی است که توانسته در مقابل جریان استکبار و صهیونیسم جهانی قد علم کند، گفت: ترور نتیجه درماندگی دنیای استکبار در مواجه با منطق مستحکم انقلاب اسلامی است.

ترور نتیجه درماندگی است

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی پیش از ظهر امروز در یادوارهٔ ۴۱ شهید ترور شهرستان رشت و در گلزار شهدای این شهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها قدرتی است که توانسته در مقابل جریان استکبار و صهیونیسم جهانی قد علم کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلام با اتکا به اصل استقلال، عقلانیت، معنویت و تمسک به ارزش‌های اسلام اصیل در برابر هرگونه زیاده‌خواهی و افزون‌طلبی بایستد، انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده مردم گیلان با گرامیداشت یاد ۸ هزار شهید استان گیلان تصریح کرد: ترور نتیجه درماندگی دنیای استکبار در مواجه با منطق مستحکم انقلاب اسلامی است.

 رمضانی با اشاره به اینکه دشمنان با توسل به قدرت و ترفند رسانه‌ای خود سعی در عوض‌کردن جای تروریست و جانی با قربانی ترور و شهید هستند ادامه داد: شهادت حاج‌قاسم سلیمانی مصداق بارز این امر است. چرا که ایشان تمام عمر خود را در راه مبارزه با تروریست‌ها صرف کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران با تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور همچنان مثل کوه مقاوم هستند ادامه داد: با این استقامت روزبه‌روز بر قدرت و نفوذ و اقتدا ایران اسلامی در منطقه هم افزوده می‌شود.

 رمضانی روحیهٔ ایثار و شهادت‌طلبی را ظرفیتی عظیم برای حرکت در مسیر عزت و اقتدار عنوان کرد و افزود: فرهنگ غنی این مرزوبوم، کشور را به‌سوی تمدن نوین اسلامی هدایت خواهد کرد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه