با صدور اطلاعیه‌ای؛

کشتار سگ در آستارا تکذیب شد

روابط‌عمومی شهرداری بندر آستارا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کشتار سگ‌های بی‌سرپرست شایعه‌ای بیش نبوده و چنین اقداماتی شدیداً محکوم می‌شود.

کشتار سگ در آستارا تکذیب شد

به گزارش هشت‌دی روابط‌عمومی شهرداری بندر آستارا در خصوص انتشار اخباری مبنی بر کشتار سگ‌های بی‌سرپرست در این شهرستان اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

باسمه‌تعالی

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر کشتار سگ‌های بلاصاحب توسط شهرداری آستارا و پخش فیلم تصاویر مربوط به انتقال لاشه یک قلاده سگ در فضای مجازی بدین‌وسیله در جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع همشهریان گرامی می‌رساند، در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان و اعلام وجود لاشه یک قلاده سگ و توله همراه آن در محدوده پارک توسکا در فلکه زکات (بلوار خرمشهر) نیروهای شهرداری آستارا در راستای انجام‌ وظیفه ذاتی خویش اقدام به اعزام یک دستگاه خودرو خدماتی جهت برداشتن و انتقال لاشه نموده است.

متعاقباً خانمی به شهرداری مراجعه و اظهار می‌نماید یک قلاده سگ و توله‌اش توسط عوامل شهرداری مسموم و کشته شده است و بلافاصله شهرداری را ترک می‌نماید؛ لذا شهرداری آستارا ضمن اطمینان‌خاطر به همه شهروندان و دوستداران طبیعت و حیوانات اعلام می‌دارد که این مطالب شایعه‌ای بیش نبوده و از سوی شهرداری آستارا تکذیب شده و چنین اقداماتی شدیداً محکوم می‌گردد.

لازم به ذکر است شهرداری آستارا حامی حقوق حیوانات و درخواست‌های معقولانه دوستداران حقوق حیوانات بوده و در راستای ایجاد پناهگاه موقت و کمک‌هزینه نگهداری و پرداخت هزینه‌های مربوط به عقیم‌سازی و تیمار این حیوانات تلاش می‌نماید. همچنین شهرداری ضمن اعلام آمادگی مجدد در زمینه حمایت از حقوق حیوانات خواستار پیگیری موضوع از طریق مراجع ذی‌ربط گردیده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه