ماجرای سگی که برای درمان به پایگاه اورژانس رفت!

انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره پناه بردن عجیب یک سگ مصدوم به اورژانس در یکی از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای باعث شگفتی بسیاری از مردم شده است.

ماجرای سگی که برای درمان به پایگاه اورژانس رفت!

به گزارش ۸دی، “سید محمد تقی پور”، تکنیسین اورژانسی است که کار مداوای سگ را انجام داد، وی در خصوص جزئیات این ماجرای عجیب، گفت: عصر روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با همکارم به نام “صادق آسان” در پایگاه جاده‌ای اورژانس دوراهی باشت شیفت بودیم که هنگام اذان مغرب یک سگ لنگ لنگان از درب پایگاه وارد شد. وقتی وارد محوطه پایگاه اورژانس شد جلوی ما دراز کشید و دست خود را بالا آورد که پس از بررسی وضعیتش متوجه شدیم که دست سگ شکسته و خونریزی دارد.

وی با بیان اینکه بلافاصله وسایل امدادی از جمله سرم را از داخل آمبولانس در آوردیم و با شستشوی دست سگ اقدام به مداوا و پانسمان کردیم، گفت: سپس سگ را به بیرون از پایگاه هدایت کردیم که هر کار کردیم بیرون نرفت و تنها دنبال خودم می‌آمد، تا اینکه مقداری نان و آب به سگ دادیم و بعدش از پایگاه بیرون رفت و پشت پایگاه دراز کشید.

“تقی پور” تصریح کرد: برای ما عجیب بود که این سگ چطور به اورژانس پناه آورد و هنگام انجام اقدامات درمانی تکان هم نمی‌خورد و آرام بود.  از ۱۳ سال پیش که وارد کار اورژانس شدم سوگند یاد کردم که امداد و کمک به همه انسان‌ها مسلمان و غیرمسلمان و حیوانات کنم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه