رئیس اداره محیط‌زیست رشت خبر داد:

بازداشت برداشت‌کننده غیرمجاز شن در سراوان

 رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رشت از بازداشت و زندانی برداشت‌کننده غیرمجاز شن و ماسه در سراوان این شهرستان گفت خبر داد و گفت: این متخلف با تغییر وضعیت تراکتور کشاورزی اقدام به برداشت، دپو و فروش مخلوط رودخانه می‌کرد.

بازداشت برداشت‌کننده غیرمجاز شن در سراوان

به گزارش هشت‌دی محمدتقی تقی‌زاده در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر بازداشت یکی از برداشت‌کنندگان غیرمجاز و باسابقه شن و ماسه در این شهرستان رشت اظهار کرد: این کار طی رصد اطلاعاتی و گشت‌های شبانه‌روزی مأموران یگان حفاظت پاسگاه سر محیط‌بانی سراوان و جمع‌آوری مستندات کافی با دستور قضایی صورت‌گرفته است.
وی با بیان اینکه فردا خاطی جهت ادامه روند قضایی راهی زندان شده است ادامه داد: این متخلف با تغییر وضعیت تراکتور کشاورزی و نصب پاکت اقدام به برداشت، دپو و فروش مخلوط رودخانه می‌کرد.
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رشت افزود: با هماهنگی و همکاری دستگاه قضا و نیرو فراجا ادوات این فرد توقیف و به پارگینک منتقل شد.
تقی‌زاده با اشاره به نظارت، کنترل و پایش رودخانه‌ها و مناطق تحت مدیریت گفت: از تمام شهروندان و علاقه‌مندان به حفظ محیط‌زیست خواست هرگونه تخلفت زیستی محیطی را به نیروهای یگان شهرستان و یا با سامانه گویا ۱۵۴۰ برای پیگیری و برخورد لازم اطلاع دهند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه