رئیس پلیس راهنمایی‌ و رانندگی گیلان خبر داد:

۳ کشته در تصادف پژو۲۰۶ با عابر در میدان گیل رشت

 رئیس پلیس راهنمایی‌ و رانندگی گیلان از برخورد یک دستگاه سواری پژو۲۰۶ با عابر در میدان گیل رشت خبر داد و گفت: در این حادثه راننده و سرنشین سواری پژو ۲۰۶ و عابر جان خود را از دست دادند.

۳ کشته در تصادف پژو۲۰۶ با عابر در میدان گیل رشت

به گزارش هشت‌دی امیر طالبی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام برخورد یک دستگاه سواری پژو۲۰۶ با یک عابر در ابتدای جاده رشت به تهران در محدوده میدان گیل رشت، اظهار کرد: مأموران پلیس راهنمایی‌ورانندگی برای بررسی صحنه تصادف به محل حادثه اعزام شدند.

 وی ادامه داد: در این حادثه سواری پژو۲۰۶ به علت سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل خودرو توسط راننده بعد از برخورد با عابر با نیسان وانت پارک شده در کنار جاده هم تصادف می‌کنند.

 رئیس پلیس راهنمایی‌ و رانندگی گیلان با اشاره به کشته‌شدن عابر، راننده و سرنشین، پژو۲۰۶، گفت: کارشناسان پلیس بی‌احتیاطی راننده پژو در رانندگی با سرعت بالا را علت ناتوانایی وی در کنترل وسیله نقلیه تشخیص دادند.

 طالبی با بیان اینکه سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه از مهم‌ترین دلایل حوادث رانندگی است، افزود: شهروندان هنگام رانندگی باید باتوجه‌به قوانین رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد بروز چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه