معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان:

هدف از برگزاری رزمایش فعالان فرهنگی هنری بسیج تقویت جبهه انقلاب است

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان گفت: هدف از سراسری فعالان فرهنگی هنری بسیج این است که با تشکیل شبکه فرهنگی منسجم بتوانیم در راه شهدا حرکت کرده و جبهه انقلاب اسلامی را تقویت کنیم.

هدف از برگزاری رزمایش فعالان فرهنگی هنری بسیج تقویت جبهه انقلاب است

به گزارش خبرنگار هشت‌دی، محمد پوراسماعیلی فومنی امروز در رزمایش سراسری فعالان فرهنگی هنری بسیج استان گیلان در دانشگاه پل طالشان رشت اظهار کرد: این رزمایش به‌صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود که در تعدادی از استان‌ها روز گذشته و امروز نیز در گیلان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: رزمایش مزین به نام شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده است که برگرفته از بیانات رهبری مبنی بر الگوگرفتن از امثال این شهید است.

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهدا امیدبخش هستند، تصریح کرد: هدف ما از رزمایش سراسری فعالان فرهنگی هنری بسیج این است که با تشکیل این شبکه فرهنگی تا سرپنجه‌ها یعنی پایگاه‌های مقاومت بتوانیم شبکه منسجم و به‌هم‌پیوسته فرهنگی هنری بسیج را به‌ ثمر برسانیم و در راه شهدا حرکت کنیم.

پوراسماعیلی فومنی در پایان خاطرنشان کرد: امروز آغاز این حرکت منسجم است که عرصه‌های ۱۵گانه مشخص شده باید تقویت گردد تا جبهه انقلاب اسلامی نیز در این راستا تقویت شود.

به گزارش هشت‌دی، در این مراسم از مادر شهید مفقودالاثر ایرج صفری‌پور توسط فرمانده سپاه قدس گیلان تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه