معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

هیچ‌یک از یارانه‌بگیران حذف نشده‌اند

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در حال حاضر ۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ایرانی یارانه‌بگیر هستند و ادعایی که در مورد حذف یارانه‌بگیران مطرح شده است، صحیح نیست‌.

هیچ‌یک از یارانه‌بگیران حذف نشده‌اند

به گزارش هشت‌دی علیرضا عسگریان در مورد انتشار خبری مبنی بر حذف ۵.۲ میلیون نفر از یارانه‌بگیران، اظهار کرد: چنین چیزی به‌هیچ‌وجه صحت ندارد، ما آزمون وسع انجام نداده‌ایم و آخرین داده‌های پایگاه رفاه ایرانیان مربوط به نیمه دوم سال ۱۴۰۱ است و هنوز آمار ۱۴۰۲ را اعمال نکرده‌ایم.

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: البته داده‌های جدید دریافت کرده‌ایم؛ اما هنوز داده‌های سال جاری اعمال نشده است و ادعایی که در مورد حذف یارانه‌بگیران مطرح شده، صحیح نیست.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر دهک‌های درآمدی خانوارهای یارانه‌بگیر هیچ تغییری نکرده است، گفت: تغییر این دهک‌ها منوط به اعمال داده‌های جدید ۱۴۰۲ است که هنوز این داده‌ها اعمال نشده است و آخرین داده‌ها مربوط به نیمه دوم ۱۴۰۱ است.

عسگریان در مورد اینکه آیا آزمون وسع برگزار می‌شود؟ گفت: تغییرات محدود در مورد بُعد و ساختار خانوارها به‌صورت طبیعی صورت می‌گیرد و ۴ واقعه تولد، فوت، ازدواج و طلاق مرتب در بُعد خانوارها تغییر ایجاد می‌کند که تنها تغییر مربوط به این وقایع است.

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر یارانه‌بگیر داریم و هرگونه تغییری در تعداد یارانه‌بگیران بر اساس اطلاعات پایگاه رفاه ایرانیان است که اطلاعات آن هم فعلاً مربوط به نیمه دوم سال ۱۴۰۱ است.

انتهای خبر/

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه