مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان خبر داد:

آب‌رسانی به بیش از ۹ هزار خانوار آستانه‌اشرفیه‌ای

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از اتمام پروژه آب‌رسانی به ۴۱ روستای آستانه‌اشرفیه خبر داد و گفت: در این طرح ۹ هزار و ۵۶۹ خانوار این شهرستان از آب شرب سالم برخوردار شدند.

آب‌رسانی به بیش از ۹ هزار خانوار آستانه‌اشرفیه‌ای

به گزارش هشت‌دی مازیار علی‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به زدودن محرومیت از چهره روستاهای کشور و ارتقا سطح خدمات به روستائیان اظهار کرد: اجرای عملیات طرح محرومیت‌زدایی و آبرسانی به ۴۱ روستای شهرستان آستانه‌اشرفیه با اعتباری بالغ بر ۱۰۸ میلیارد تومان، جهت بهره‌مندی جمعیتی بالغ بر ۲۶ هزار و ۱۶۷ نفر از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد.
وی عملیات اجرایی توسعه خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آستانه به طول ۷۶.۷ کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی خط انتقال چدن سایت خوش‌سیرت با قطر ۸۰۰ میلیمتر به طول ۲.۳ کیلومتر بوده که تعهدات این بخش دارای عملکرد ۱۰۰ درصدی است،

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان ادامه داد: عملیات حفر چاه خوش‌سیرت با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی، احجام عملیاتی اجراشدهٔ این طرح در شهرستان آستانه‌اشرفیه تا به امروز است.

علی‌پور افزود: کُل تعهدات طرح جهاد آبرسانی در شهرستان آستانه‌اشرفیه را شامل اجرای ۷۹ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب و حفر ۲ حلقه چاه جهت تحت پوشش قراردادن ۹ هزار و ۵۶۹ خانوار اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه