مسئول موکب قمر بنی‌هاشم صومعه‌سرا:

کاروان موکب قمر بنی‌هاشم صومعه‌سرا به کربلا اعزام شد

مسئول موکب قمر بنی‌هاشم صومعه‌سرا، گفت: این کاروان با ۵ کامیون از کالای اهدایی مردم خیّر و نیکوکار برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به کربلا اعزام شد.

کاروان موکب قمر بنی‌هاشم صومعه‌سرا به کربلا اعزام شد

به گزارش هشت‌دی مرتضی رضایی در گفتگو با خبرنگاران به اشاره به اعزام موکب‌های گیلانی به کشور عراق برای خدمات‌رسانی به مردم در مسیر پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: در این راستا امروز کاروان موکب قمر بنی هاشم صومعه سرا با ۵ کامیون کالای ضروری زائران اربعین حسینی به کربلا اعزام شد.

وی افزود: این کاروان در قالب ۵ کامیون کالا‌های اساسی شامل ۳ تن برنج، ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت و مرغ، ۲ تن روغن، رب، قند، شکر و چای و ۱۵ هزار بطری آب معدنی برای پذیرائی زائران پیاده روی اربعین حسینی به کربلا اعزام شد.

مسئول موکب قمر بنی‌هاشم صومعه‌سرا ارزش این کالا‌ها را۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این اقلام را مردم خیّر و نیکوکار شهرستان صومعه‌سرا اهدا کرده بودند.

رضایی همچنین با اشاره به اینکه این موکب تا اربعین حسینی از زائران پذیرایی می‌کند، گفت: ۴۸ خادم نیز با یک دستگاه اتوبوس به مسیر پیاده روی نجف به کربلا اعزام شدند تا در این مسیر به زائران خدمت‌رسانی کنند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه