مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

احیای زیرساخت‌های ورزشی از دستاورد‌های حوزه ورزش گیلان است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ۵۴ مکان ورزشی در گیلان احیا شد، گفت: احیای زیرساخت‌های ورزشی یکی از دستاورد‌های ورزش گیلان است.

احیای زیرساخت‌های ورزشی از دستاورد‌های حوزه ورزش گیلان است

به گزارش هشت‌دی، جهانبخش آرمان در آیین تجلیل از خبرنگاران، خبرنگاری را یک شغل سخت و پر از استرس خواند و اظهار کرد: اصحاب رسانه پیش‌قراولان جهاد تببین هستند.

وی خبرنگاران را آگاه به مسائل روز و عملکرد دستگا‌ه‌های اجرایی خواند و افزود: جا دارد امروز یادی کنیم از خبرنگارانی که در جمع ما نیستند به ویژه خبرنگاران ورزشی استان که میان ما نیستند و یادشان زنده و جاوید خواهد ماند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در ادامه با بیان اینکه شهدا مایه عزت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی هستند از برگزاری یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار گیلان در استان خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۶ مرداد در گلزار شهدای رشت و با حضور استاندار گیلان و محمود پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

آرمان در بخش در دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رشت پایین‌ترین سرانه ورزشی و صومعه‌سرا بالاترین سرانه ورزشی در گیلان را دارد.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی گیلان ۸۵ متر است، افزود: سرانه ورزشی گیلان به نسبت میانگین کشور در جایگاه هشتم قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش خودسرانه تعرفه‌های باشگاه‌ها در استان گفت: ارزان‌سازی باشگاه‌ها در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و به همین دلیل نظارت و بازرسی جدی صورت گرفته و با متخلفین برخورد قاطع شورت گرفته است.

آرمان با بیان اینکه خرید و فروش باشگاه بدون هماهنگی با هیات فوتبال و سازمان لیگ باطل است، گفت: تا اهلیت و توانمندی مالی افراد مسجل نشود نمی‌توان باشگاهی به آن‌‌ها واگذار کرد.

وی با اشاره به فرایند قانونی واگذاری باشگاه سپیدرود افزود: مالک جدید باشگاه سپیدرود دارای اهلیت، توانمندی و ظرفیت‌های خوبی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در گذشته نابسامان بود، تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های ورزشی گیلان سر لوحه ما است‌

آرمان با بیان اینکه ۵۴ مکان ورزشی در گیلان احیا شد، خاطر نشان کرد: احیای زیرساخت‌های ورزشی یکی از دستاورد‌های ورزش گیلان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه