مهاجم آفریقایی به پرسپولیس نزدیک شد

سرمربی پرسپولیس پس از گذشت یک هفته از رقابت‌های لیگ ۲۳ نام مهاجم خارجی موردنظرش را تحویل رضا درویش داد.

مهاجم آفریقایی به پرسپولیس نزدیک شد

به گزارش هشت‌دی اگرچه سرمربی پرسپولیس در مصاحبه‌هایش تاکید داشت مهاجم خوب در مارکت بازار نیست و نام هیچ مهاجمی را به باشگاه نداده اما در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم تاکید کرد دو مهاجم داخلی را زیر نظر داشته که باشگاه موفق به جذب آنها نشده است. شهریار مغانلو و رضا شکاری مهاجمان مورد نظر گل‌محمدی بودند که در مورد دلایل جذب نشدن آنها بارها در رسانه‌ها نوشته شده است.

اما هرچه هست یحیی تا ۴۸ ساعت قبل نام مهاجم خارجی به باشگاه نداده بود که درنهایت به این پروسه پایان داد و یک مهاجم آفریفایی را به رضا درویش معرفی کرد. مدیرعامل سرخ‌ها نیز بلافاصله پس از درخواست سرمربی تیم، مذاکرات با این مهاجم و باشگاه فعلی‌اش را آغاز کرد. گفتنی است مهاجم مورد نظر یحیی گل‌محمدی با باشگاهش قرارداد دارد و باید دید این باشگاه برای انتقال قرضی یا قطعی این بازیکن چه رقمی را پیشنهاد خواهد کرد.

برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی در مورد رقم درخواست مالی باشگاه این مهاجم داشته‌اند که هیچکدام رسمی نیست و همگی بر اساس شنیده‌ها و حدس و گمان‌هاست.

از این رو باید صبر کرد و دید با توجه به ریخت و پاش باشگاه‌های عربستانی، تیم‌های دیگر اروپایی نیز چنین توقعی از باشگاه‌های ایرانی داشته و خواهان مبالغ زیادی هستند یا درنهایت طرفین برای این انتقال به توافق خواهند رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه