کلنگ‌زنی ساختمان تأمین اجتماعی صومعه‌سرا با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی

کلنگ احداث ساختمان دو هزار متری تأمین اجتماعی شهرستان صومعه‌سرا امروز پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گیلان بر زمین زده شد.

کلنگ‌زنی ساختمان تأمین اجتماعی صومعه‌سرا با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی

به گزارش هشت‌دی  ساختمان تأمین اجتماعی شهرستان صومعه سرا در مساحت ۲ هزار ۳۵۰ متر مربع و بنای مفید ۲ هزار متر مربعی در ۲ طبقه همکف و طبقه اول با اعتبار اولیه ۲۵ میلیارد تومان طی ۲۱ ماه احداث خواهد شد.

سید صولت مرتضوی در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان تأمین اجتماعی شهرستان صومعه‌سرا، اظهار کرد: عملیات اجرایی ساختمان تأمین اجتماعی این مجموعه آغاز شد و امید است در کمترین زمان ممکن شاهد به بار نشستن این پروژه باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استاندار گیلان، نماینده و فرماندار صومعه‌سرا خواست: مشکلات تصرف و تملک بخشی این‌ زمین را حل کنند.

سید کاظم دلخوش نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: ما با ۵۸ هزار نفر بازنشسته بالاترین تعداد بازنشستگان تأمین اجتماعی را داریم اما این سازمان یک اداره کوچک در داخل شهر دارد.

وی افزود: اینک از سازمان تأمین اجتماعی کشور می‌خواهیم این ساختمان دو منظوره اداری و درمانی احداث شود زیرا مردم این شهر بخش اداری بدون بخش درمان نمی خواهند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه