‌پست اینستاگرامی امیرعبداللهیان به مناسبت روز خبرنگار

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز خبرنگار را تبریک گفت و از افزایش تعاملات با اصحاب رسانه استقبال کرد.

‌پست اینستاگرامی امیرعبداللهیان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش هشت‌دی حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نوشتن مطلبی در اینستاگرام روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و از افزایش تعاملات با آنها استقبال کرد.

 وزیر خارجه ایران متن زیر را در این پست اینستاگرامی منتشر کرد: «همواره در تعاملاتم با تلاش‌گران و اصحاب رسانه (به‌ویژه خبرنگاران محترم) از واژهٔ همکار استفاده می‌کنم؛ زیرا معتقدم دغدغه‌ای به نام منافع ملی و امنیت ملی نقطهٔ اتصال اصلی رسالت خبرنگاران و دیپلمات‌ها است.

 وقتی در جریان حمله به سرکنسولگری کشورمان در مزارشریف، خون پاک هشت دیپلمات شهید و شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا با یکدیگر عجین شد، ارتباط واژه «همکار» میان خبرنگاران و دیپلمات‌ها جلوهٔ حقیقی‌تری به خود گرفت.

 هرزمان که مذاکرات یا نشستی دیپلماتیک در جریان است، خبرنگاران پابه‌پای دیپلمات‌ها و البته با تحمل سختی‌های بیشتر هم‌قدم می‌شوند تا تلاش‌ها برای احقاق حقوق یک کشور و زنده نگه‌داشتن آرمان‌ها به فرجام رسد.

 در روزگارانی که دشمنان کینه‌توز از کوچک‌ترین فرصتی برای ایراد ضربه و عقده‌گشایی علیه ایران عزیزمان غافل نمی‌شوند، لزوم تقویت جایگاه رسانه‌ها یک امر ضروری و با فوریت است. بر همین اساس در ادوار مسئولیت‌هایی که از گذشته تا به امروز داشتم، همواره بر جایگاه والای ارزش کار خبرنگاران و اصحاب رسانه تأکید کردم و در حدود اختیاراتم زمینه را برای ایفای نقش مؤثرترشان فراهم ساختم.

 در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهدای دیپلمات و خبرنگار، روز خبرنگار را به همهٔ همکارانم در اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنم و مایلم تأکید کنم وزارت امور خارجه از افزایش تعاملات با اصحاب رسانه و خبرنگاران با فرش قرمز استقبال می‌کند.»

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه