مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان خبر داد:

اجرا و بهره‌برداری ۱۰ پروژه توسعه شبکه آبرسانی در رودسر

مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان از اجرا و بهره‌برداری ۱۰ پروژه توسعه شبکه آبرسانی در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها را ۸۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

اجرا و بهره‌برداری ۱۰ پروژه توسعه شبکه آبرسانی در رودسر

به گزارش هشت‌دی مازیار علی‌پور در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر اینکه استفاده قانونی آب شرب توسط شهروندان امکان خدمات‌رسانی بیشتر برای تأمین و توزیع عادلانه آب برای سایرین را فراهم می‌سازد، اظهار کرد: تمامی انشعابات غیرمجاز شناسایی شده پس از طی مراحل قانونی تعیین تکلیف شده و به انشعاب مجاز تبدیل خواهند شد.

 وی اظهار کرد: اکیپ‌های بازرسی امور، آبداران و قرائت کنندگان کنتور مکلف‌اند در بازدیدهای روزانه و قرائت کنتور، موارد مربوط به برداشت‌های غیرمجاز و استفاده نامتعارف از آب شرب را شناسایی کرده و گزارش دهند تا نسبت به قطع انشعابات متخلفان و تعیین تکلیف آنها اقدام شود.

 مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان تصریح کرد: به‌منظور تأمین مستمر و پایدار آب شرب مردم استان باید این انشعابات شناسایی و جمع‌آوری شوند و در این راستای از انشعابات غیرمجاز شناسایی شده ۲۴۹ فقره تعیین تکلیف شد.

 وی در ادامه همچنین از اجرا و بهره‌برداری ۱۰ پروژه توسعه شبکه آبرسانی با لوله‌گذاری به طول ۱۴ هزار و ۱۱۰ متر به طول ۱۴ کیلومتر در شهرستان رودسر طی سالجاری خبر داد.

 علی‌پور اجرای این پروژه‌ها را در راستای طرح توسعه شبکه آبرسانی باهدف اصلاح خط انتقال، بهبود آبرسانی، تأمین آب شرب بهداشتی، کاهش هدررفت و مدیریت فشار شبکه توزیع آب شرب شهرستان رودسر عنوان کرد.

 وی اعتبار تأمین شده برای اجرای این پروژه‌ها را ۸۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ذکر و بیان کرد: با اجرای این پروژه‌ها مردم روستاهای ویشکی، کیاسه، طول لات، قاسم آباد، دوران محله چابکسر، لترود، هراتبر، بنکسر، توسه چالک، فشکل پشته و مجتمع ارکم شهرستان رودسر از مزایای آن بهره‌مند شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه