سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست آستارا خبر داد:

کشف و توقیف بیش از یک تن محموله غیرمجاز ماهی در آستارا

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست آستارا از کشف و توقیف یک‌تن و سیصد کیلوگرم محموله غیرمجاز ماهی در آستارا خبر داد و گفت: ماهیان کشف‌شده از گونه سوف و ماهی کولی که از آذربایجان شرقی به مقصد مرکز گیلان بارگیری شده بود.

کشف و توقیف بیش از یک تن محموله غیرمجاز ماهی در آستارا

به گزارش هشت‌دی محمدرضا سلامی ریک در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حسب گزارش‌های واصله و با هوشیاری مأمورین نیروی انتظامی مستقر در منطقه ایست بازرسی پاسگاه قلعه آستارا و حضور مأمورین محیط‌زیست و دامپزشکی شهرستان آستارا حدود یک‌تن و سیصد کیلوگرم انواع ماهیان رودخانه‌ای کشف شد.

 وی با بیان اینکه ماهیان کشف‌شده از گونه سوف و ماهی کولی که از آذربایجان شرقی به مقصد مرکز گیلان جهت عرضه به بازار تقاضا و مصارف غذایی بارگیری شده بود، افزود: به دلیل عدم ارائه مجوزهای قانونی و بهداشتی و گواهی حمل از سازمان دامپزشکی با دستور مقام محترم قضائی جهت مصارف صنعتی به کارخانه پودر ماهی انتقال یافت.

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: صید انواع ماهیان در خارج از فصل صیادی و همچنین حمل آن بدون صدور مجوزهای بهداشتی از سازمان دامپزشکی ممنوع بوده و با متخلفین وفق مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه