انتقال باشگاه گیلانی به جهانبخش صحت ندارد

انتقال امتیاز باشگاه داماش گیلان به علیرضا جهانبخش از سوی مالک فعلی این باشگاه تکذیب شد.

انتقال باشگاه گیلانی به جهانبخش صحت ندارد

به گزارش هشت‌دی، ناصر زحمتکش امروز به دلیل بروز شایعاتی مبنی به واگذاری امتیاز این باشگاه طی گفتگویی اظهار کرد: اسامی که برده شده صحت ندارد و هنوز این باشگاه واگذار نشده است.

وی افزود: البته مترصد واگذاری این باشگاه به خریدار جدید هستیم و اگر خریداری شرایط مناسبی داشت، واگذاری امتیاز این باشگاه انجام می‌شود اما تاکنون این امر انجام نشده است.

همچنین مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان نیز در خصوص شایعات مبنی بر انتقال باشگاه داماش طی گفتگویی تصریح کرد: هیچ‌گونه انتقال و توافقات انجام نشده است.

علیرضا وهابی گفت: انتقال امتیاز باشگاه باید در هیئت فوتبال انجام شود و هنوز با هیچ شخص حقیققی یا حقوقی برای دراختیار گرفتن امتیاز باشگاه داماش توافق نهایی انجام نشده است.

این در حالی است که برخی سایت‌های ورزشی عصر امروز مدعی شدند که علیرضا جهانبخش به عنوان مالک جدید داماش انتخاب شده و خسرو حیدری کاپیتان اسبق استقلال نیز به عنوادن سرمربی تیم داماش انتخاب شده است. روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان مذاکره با علیرضا جهانبخش را رد نکرده و مدعی شده که صحبت‌های اولیه انجام شده اما هیچ توافق نهایی و انتقالی صورت نگرفته است.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور حضور داشت سرانجام توانست به مسابقات لیگ دسته اول کشور جام آزادگان راه یابد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه