رو‌نمایی از نمایشنامه «جعبه جادویی»

آیین رونمایی از کتاب «جعبه‌ی‌جادویی» به نویسندگی «فرشاد حسن‌پور» مصادف با روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

رو‌نمایی از نمایشنامه «جعبه جادویی»

به گزارش هشت‌دی این مراسم با حضور اهالی فرهنگ و ادب و فعالان حوزه‌ تئاتر و آثار نمایشی ویژه کودک و نوجوان از ساعت ۱۷ روز ۱۹ تیرماه در سالن خزر(گوشه) فرهنگسرای نیاوران صورت می‌گیرد.

کتاب «جعبه جادویی» شامل چهار نمایشنامه با نام‌های:  غولالو، سیرک پرماجرا، ملکه سفید و سرزمین مجازی و جعبه جادویی است که ویژه رده سنی کودک و نوجوان توسط نشر بوی‌کاغذ (بوکا) به چاپ رسیده است.

محمد میرکیانی،  نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، احمد رمضانی، مدیر نشر بوی‌کاغذ (بوکا) و .. از جمله میهمانان ویژه در این مراسم‌اند.

«فرشاد حسن‌پور» نویسنده این کتاب از سال ۱۳۸۴ فعالیت در تئاتر را آغاز کرده است و تجربه‌هایی در عرصه نویسندگی و کارگردانی  نمایش برای کودکان و نوجوانان را دارد . از سال ۱۳۸۷ به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی ویژه کودکان و نوجوانان در شبکه ۲ سیما شروع به فعالیت کرده و بیش از ۱۵ سال برای این رده سنی اجرای تلویزیونی داشته است از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به عصر بخیر بچه‌ها، مل‌مل،  بچه‌های ایران،  مسابقه جام‌نهالی و مسابقه ششمی‌ها اشاره کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه