رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد:

تخصیص اعتبار ۵ هزار میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام به طرح‌های توسعه‌ای گیلان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان گیلان مصوب شده است که به طرح‌های توسعه‌ای و اشتغالزای استان تخصیص می‌یابد.

تخصیص اعتبار ۵ هزار میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام به طرح‌های توسعه‌ای گیلان

به گزارش هشت‌دی، عارف نوروزی امروز در دیدار مشترک با استاندار گیلان و مجمع نمایندگان استان به نقش ارزنده ستاد اجرایی در تکمیل بسیاری از پروژه‌های عمرانی در کشور اشاره و اظهار کرد: وجود ۲ مجموعه بزرگ داروئی سبحان دارو و سبحان آنکولوژی زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هستند که کار توسعه آنها توسط این ستاد آغاز شده است.

وی از طرح توسعه شرکت سبحان دارو با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان طی ۲ سال اخیر خبر داد و افزود: شرکت سبحان دارو با ۶۰۰ نیروی انسانی یکی از شرکت‌های مهم به شمار می‌رود که نقش مهمی در تولید انواع دارو برای بیماری‌های خاص ازجمله اعصاب و روان دارد. همچنین ۱۰ درصد از داروهای اعصاب و روان در شرکت سبحان دارو تولید می‌شود و واحد سرم‌سازی نیز در این واحد تولید با اعتبار یک‌ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طی سه سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تصریح کرد: در این شرکت بیش از ۱۰۰ دارو ضد سرطان تولید می‌شود لذا با توجه به ظرفیت‌های موجود تلاش داریم این شرکت هرچه سریع‌تر توسعه یابد. این ستاد خود را مکلف به رفع محرومیت‌ در کشور می‌داند و پنج هزار و۹۰۰ طرح اشتغال‌ محور با اعتبار ۸۷۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در گیلان درحال انجام است که به رفع بیکاری در این استان کمک زیادی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه