مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت اعلام کرد:

راه‌اندازی مجدد خودروهای برقی در پیاده راه فرهنگی رشت

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت، گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب و ارتقا سطح کیفیت زندگی و امکانات عمومی رفاهی، خودروهای برقی در پیاده‌راه فرهنگی فعالیت خود را مجدد آغاز خواهند کرد تا به جابه‌جایی شهروندان و گردشگران، خصوصاً سالمندان و افراد کم‌توان در چهار جهت این پیاده‌راه بپردازند.

راه‌اندازی مجدد خودروهای برقی در پیاده راه فرهنگی رشت

به گزارش هشت‌دی، علیرضا زارع، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به اینکه حمل‌ونقل شهری بخش مهمی از چرخه محرک توسعه پایدار شهرها است، اظهار کرد: علاوه بر فعالیت تاکسی و اتوبوس در شهرها، با پیشرفت تکنولوژی، تغییر بافت شهری و اصلاح شبکه حمل‌ونقل درون‌شهری، و همچنین باتوجه‌به نیاز بومی، وسایل حمل‌ونقل عمومی برقی در شهرها فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در شهر رشت برای اولین‌بار در سال ۱۳۹۵، پس از اجرای اولین پروژه بازآفرینی در بافت مرکزی، خودروهای برقی فعالیت خود را آغاز کرد که پس از مدتی به دلایل فنی و استهلاک، از فعالیت باز ماند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت ادامه داد: در حال حاضر به‌منظور ارائه خدمات مطلوب و ارتقا سطح کیفیت زندگی و امکانات عمومی رفاهی، با انجام تعمیرات و اورهال، خودروهای برقی در پیاده‌راه فرهنگی فعالیت خود را مجدد آغاز خواهند کرد تا به جابه‌جایی شهروندان و گردشگران، خصوصاً سالمندان و افراد کم‌توان در چهار جهت این پیاده‌راه یعنی خیابان علم‌الهدی، خیابان شریعتی، خیابان سعدی و خیابان امام خمینی (ره) بپردازند.

وی در پایان تصریح کرد: مجموعه سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت، تمامی تلاش خود را بکار بسته است تا خدمات مناسب و شایسته‌ای را به شهروندان عزیز ارائه نماید. در این راستا از همه همشهریان و مردم عزیز خواهشمندم تا با مشارکت و تلاش در راستای حفظ اموال عمومی ما را در این امر یاری رسانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه