امام جمعه اهل سنت بخش اسالم:

سکوت کشورهای عربی عامل هتک حرمت به قرآن کریم است

امام جمعه اهل سنت بخش اسالم با بیان اینکه منافع کشورهای عربی درگرو همکاری خاموش با اسرائیل و غرب است گفت: سکوت کشورهای عربی عامل هتک حرمت به قرآن کریم است.

سکوت کشورهای عربی عامل هتک حرمت به قرآن کریم است

به گزارش هشت‌دی  حجت‌الاسلام علی پورمحمدی از ائمه جمعه اهل سنت بخش اسالم  جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به مساجد و منازل وزنان و کودکان فلسطینی و هم‌چنین هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم یهودیان را دشمن واقعی مسلمانان معرفی می‌فرمایند.

وی بابیان اینکه از دیدگاه اهل سنت یهودیان دشمن آشکار و قسم‌خورده مسلمین جهان هستند افزود: لذا مسئله دشمنی صهیونیست با فلسطینیان و جنایت اخیرشان در حمله به منازل وزنان و کودکان و هم‌چنین حمله به مساجد باوجود دشمنی دیرینه آن‌ها با مسلمانان، امر عجیبی نخواهد بود زیرا از دشمن انتظاری غیر از دشمنی نیست.

امام‌جمعه اهل سنت وارده سرای اسالم اضافه کرد: اقدامات جنایت‌کارانه صهیونیست‌ها علیه مسلمانان و هتک حرمت اروپایی‌ها به قرآن کریم در حالی همچنان ادامه دارد که کشورهای عربی و به‌ظاهر اسلامی منطقه با سکوت مرگ‌بار خود نه‌تنها اجازه جسارت این رژیم به فلسطینیان را داده است، بلکه آنان این جرات را یافته‌اند که به مقدسات اسلامی نیز اهانت کنند.
وی بابیان اینکه منافع کشورهای عربی درگرو همکاری خاموش با اسرائیل و غرب است، گفت: قطعاً ما نمی‌توانیم از غیرت خاموش کشورهای عربی منطقه انتظار همراهی باارزش‌های اسلامی را داشته باشیم زیرا آنان جیره‌خوار غرب و رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در تأکید بر وحدت و حفظ ارزش‌های اسلامی، خاطرنشان کرد: سیاست کلان جمهوری اسلامی مبتنی بر اسلام و شرایع دینی است ازاین‌رو ارزش‌های مقدس نظام و منویات رهبری مطابق با قرآن کریم است که هیچ کشور مسلمان و غیرمسلمانی در جهان نتوانسته در برابر استکبار قد علم کند لیکن باافتخار کشور ما این توفیق را داشته است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه