رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شفت:

وجود مار غول پیکر در شفت صحت ندارد

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شفت گفت: پیدا شدن مار غول پیکر در احمدسرگوراب این شهرستان صحت ندارد.

وجود مار غول پیکر در شفت صحت ندارد

به گزارش هشت‌دی، یاسر ریاضی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر پیدا شدن یک مار بزرگ در منطقه احمدسرگوراب و ایجاد رعب و وحشت بین ساکنین این منطقه در برخی رسانه‌های محلی و فضای مجازی اظهار کرد: این خبر کذب است. با عنایت به گزارش واصله، ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت با اعزام به محل و پس از بررسی میدانی چند روزه با توجه به شایعات و توضیحات ساکنین شهر احمدسرگوراب، پایش و بررسی میدانی کامل انجام دادند و هیچ‌گونه موردی در محل مشاهده نکردند.

وی در ادامه افزود: هر ساله از اواسط فروردین تا پایان تابستان، گزارش‌هایی درخصوص روئیت مار به سازمان آتش‌نشانی و یا حفاظت محیط زیست اعلام می‌شود که محیط‌بانان در کوتاه‌ترین زمان به محل روئیت این خزنده می‌روند و درصورت وجود مار آن را می‌گیرند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شفت با بیان اینکه مارهای گرفته شده به اداره محیط زیست تحویل و یا در محلی دور از شهر و در طبیعت رهاسازی می‌شوند و هرگز آسیبی به آنها وارد نمی‌شود، از شهروندان خواست در صورت روئیت ماربه آن نزدیک آن نشوند و بلافاصله، در مناطق شهری با شماره تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی و در مناطق چهارگانه با شماره ۱۵۴۰ محیط‌زیست تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه