سرپرست تیم ملی والیبال:

آمریکا به ملی پوش ایران ویزا نداد

سرپرست تیم ملی والیبال از ریجکت شدن محمدطاهر وادی ملی پوش ایران برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در آمریکا خبر داد.

آمریکا به ملی پوش ایران ویزا نداد

به گزارش هشت‌دی  اکبر محمدی سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره ویزای ملی‌پوشان والیبال برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: تاکنون ویزای ۲۰ نفر از کاروان ایران برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال آماده شده است اما به این معنا نیست که ویزای بقیه بازیکنان و اعضای تیم صادر نمی‌شود. ما فعلاً زمان داریم و فکر می‌کنیم امروز و فردا وضعیت ویزای بازیکنان مشخص خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران افزود: تنها برای محمدطاهر وادی ویزا صادر نشده و این ملی پوش ریجکت شده است. در مورد هیچ بازیکن دیگری چنین چیزی پیش نیامده است. فکر می‌کنم در همین یکی دو روز وضعیت کاروان ایران مشخص خواهد شد. در حال حاضر هنوز ویزای سرمربی، مربی و ماساژور تیم ملی و چند بازیکن دیگر صادر نشده است، اما این به معنی ریجکت شدن نیست.

وی در مورد عدم حضور ایران در هفته سوم رقابت‎‌ها عنوان کرد: بحث انصراف از هفته سوم رقابت‌ها مطرح نیست؛ فدراسیون جهانی اعلام کرده در صورتی که آمریکا به بازیکنان اصلی ایران ویزا ندهد نتیجه بازی‌های ایران در رده‌بندی جهانی نیز تأثیر نخواهد داشت.

محمدی در پاسخ به این سوال که «آیا با این شرایط وادی از تیم ملی جدا می‌شود؟» اظهار داشت: خیر. وادی همچنان همراه ما است؛ ایمیلی از سوی فدراسیون والیبال به سفارت آمریکا ارسال کردیم و محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون هم پیگیر آن است و درخواست دادیم که ویزای او هم تأیید شود. امیدوارم که این مشکل هم برطرف شود.

وی در مورد برنامه تیم ملی گفت: امروز به همراه تیم عازم فرانکفورت آلمان می‌شویم و تمرینات را در آنجا پیگیری می‌کنیم. متأسفانه به خاطر بدشانسی نتوانستیم در هفته دوم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم، اما خدا را شکر روحیه بچه‌ها خوب است و همگی یک دل و یک صدا تلاش می‌کنند تا در هفته سوم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرپرست تیم ملی همچنین در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر حضور عبادی‌پور در هفته سوم رقابت‌ها عنوان کرد: عبادی‌پور ویزای آمریکا ندارد و نمی‌تواند در هفته سوم در کنار تیم باشد؛ او در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های دیگر تیم را همراهی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه