هشت‌دی گزارش می‌دهد:

معجزه جمهوری اسلامی و رسوایی روزافزون مجاهدین بی‌خَلق

ایجاد و پرورش فرقه‌ها یکی از ترفندهای قدیمی کشورهای استعمارگر برای کشورهای اسلامی است.  یکی از فرقه‌های انحرافی که قبل از انقلاب به نام مجاهدین خلق شکل گرفت و در زمان انقلاب با زاویه پیداکردن با خط امام و طردشدن توسط مردم به جنایت‌های متعددی در دهه ۶۰ دست زد، فرقه‌ای است که مردم آن را به نام منافقین می‌شناسند.

معجزه جمهوری اسلامی و رسوایی روزافزون مجاهدین بی‌خَلق

به گزارش هشت‌دی  ایجاد و پرورش فرقه‌ها یکی از ترفندهای قدیمی کشورهای استعمارگر برای کشورهای اسلامی است. بابیّت و بهاییّت از نمونه‌های قدیمی این فرقه‌ها است. فرقه‌ها برداشت التقاطی از دین دارند، بیشتر فرقه‌ها در حلقه مدیران با استعمارگران و قدرت‌های غرب و شرق ارتباط دارند؛ اما این ارتباط را از میان حلقه‌های پایین‌تر پنهان می‌کنند و این موضوع تا زمانی که زمان نگذرد مشخص نخواهد شد.

 یکی از فرقه‌های انحرافی که قبل از انقلاب به نام مجاهدین خلق شکل گرفت و در زمان انقلاب با زاویه پیداکردن با خط امام و طردشدن توسط مردم به جنایت‌های متعددی در دهه ۶۰ دست زد، فرقه‌ای است که مردم آن را به نام منافقین می‌شناسند.

 مجاهدین خلق یا همان منافقین از ابتدا نیز اقداماتی کردند که هیچ‌گاه امام آنان را تایید نکرد، مجاهدین خلق اعتقاد داشتند باید سران رژیم پهلوی و حتی مدیران میانی را با ترور از میان برداشت؛ اما امام خمینی هیچگاه به ترور راضی نبوده و هدف اصلی امام برداشتن حاکمیت پهلوی توسط انقلاب مردمی و همگانی بوده و نه ترورکور چند مسئول که انقلابیون را افرادی تروریست و خشونت‌طلب در جامعه معرفی کند.

 برداشت مجاهدین خلق از ابتدا درباره اسلام اشتباه بوده و این گروه قصد داشتند تفکرات کمونیستی را با تفکرات اسلامی پیوند زده تا بتوانند با تکیه به شوروی با آمریکا مبارزه کنند، در صورتی که منظور انقلاب در نگاه امام خمینی یک نگاه مترقی و با نگاه به احکام و بینات اسلام و قرآن بوده و تفکری که در دل آن خدا را قبول ندارد (تفکر کمونیستی) هیچگاه نمی‌تواند با اسلام در اجرا پیوند بخورد.

 اما مجاهدین خلق بعد از طردشدن از مردم ایران دست به کشتارهای متعدد هم از مردم و هم در میان مسئولان کرده و هر فرد مذهبی و دارای اندیشه انقلاب ناب را نشانه گرفتند و حتی به مغازه‌داران انقلابی اصیل در محلات تهران و شهرستان‌ها هم رحم نکرده و با بدترین وجهی آنان را از میان برداشتند، نمونه‌های متعددی از خشونت‌های تروریستی این گروه وجود دارد که مهم‌ترین آن بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری و شهادت مسئولان مخلص و نخبه جمهوری اسلامی بود و هدف خالی‌کردن اطراف امام خمینی و سرنگونی انقلاب بود.

 این گروه در زمان جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران حتی ظاهر را هم حفظ نکرده و علناً به اردوگاه صدام پیوسته و حتی بعد از قطعنامه به سمت ایران لشکرکشی کرده که با اقدام انقلابی شهید صیاد شیرازی تارومار شدند.

 این فرقه بعد از جنگ تا سال‌های سال در عراق بوده و در اردوگاه اشرف علیه ایران اقداماتی را انجام دادند که مهم‌ترین آن ترور شهید صیاد شیرازی در خیابان‌های تهران به‌تلافی عملیات مرصاد بود.

 اما آمریکا همیشه از توان این گروه برای ضربه‌زدن به ایران استفاده کرده و بعد از جاسوسی‌های متعدد سیا و افشاگری علیه برنامه هسته‌ای ایران، گروه منافقین مسئول این افشاگری شد، در فتنه‌های سال ۷۸، ۸۸ و ۹۸ و ۱۴۰۱ نیز یکی از خطوط مقدم برنامه علیه ایران، مجاهدین خلق بودند.

 مردم ایران قربانی همیشگی تروریست

 یکی از موضوعاتی که در ایران اتفاق افتاده و شاید در کمتر کشوری رخ‌داده باشد، قربانی‌شدن تمام سطوح مردم در عملیات تروریستی است، مجاهدین خلق این اقدام را با خشونت تمام انجام داده و قصد داشتند حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را زمانی که در بین مردم است از میان بردارند، این بدان معناست که همیشه مسئولان نخبه و با تقوای ایرانی در تیررس ترور دشمن قرار دارند، حال گاه این ترور توسط مزدوران داخلی مانند منافقین رخ دهد یا گاهِ دیگر آمریکا رسماً حاج‌قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران را به ترور می‌رساند.

 جهاد تبیین

 یکی از اموری که در سال‌های اول انقلاب توسط مسئولان و حتی مردم عادی، دانشجویان و فرهنگیان بسیار عادی بود؛ جهاد تبیین نام داشت.

 در ابتدای انقلاب هر محله یا هیئت یا محل فرهنگی، محلی بود برای مناظره و جهاد تبیین که این موضوع متأسفانه در سال‌های اخیر به فراموشی سپرده شده است، البته بخشی از این فراموشی به علت مشکلات اقتصادی، عملکرد غلط برخی از مسئولان در طول چهل سال و ویژه خواری‌ها و رانت‌خواری‌ها و دلسرد کردن مردم اتفاق افتاده که البته این نوع دلسردی طبیعی است، اما نکته اینجاست که دشمن همیشه نقاط ضعف را بزرگ می‌کند و هیچ زمانی تحلیل واقعی بدون غرض را ارائه نمی‌کند، دشمن هیچگاه از امنیت ایران و ثبات جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف ایران صحبتی نمی‌کند و هیچگاه از دستاوردهای مختلف نظام سخن نمی‌گوید، اما مهم‌تر از بیان دستاوردها زنده نگاه‌داشتن نگاه ارزشی بین جوانان است تا بتوانند این نگاه را با تخصص‌گرایی پیوند زده و برای ایران یک الگوی ایرانی‌اسلامی طراحی کنند.

 ما باید بدانیم در انتهای راه قرار نداشته و تازه در ابتدای راه ملت‌سازی و دولت‌سازی و الگوسازی قرار داشته و چهل سال اول صرف پروسه تثبیت شده و چهل سال دوم صرف الگوی پیشرفت خواهد شد و این پروسه در بسیاری از قدرت‌های امروز دنیا رخ‌داده است.

 نگاه ویژه به ملکوت و عالم بالا

 یکی از موضوعاتی که نباید در تحلیل‌های سیاسی، امنیتی، دفاعی و حتی اقتصادی از آن غافل بود نگاه به عالم ماوراء است، امداد الهی در بسیاری از مراحل شامل ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی شده و این نگاه به علت این اتفاق افتاده که در رأس نظام فردی قرار گرفته که خود فقیه، عامل و عارف است و خدا به‌واسطه حضور فقه جعفری در رأس یک نظام همیشه آن را مدد می‌کند تا زمانی که فقیه عامل و عارف در بین مردم باشد، این گونه امدادهای الهی برای جمهوری اسلامی بسیار رخ‌داده است و یکی از آنان زنده‌ماندن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بعد از ترور و عمر طولانی ایشان برای مدیریت کشور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه