«خاتون و قوماندان» به چاپ چهل و پنج رسید

کتاب «خاتون و قوماندان» نوشته مریم قربان زاده که اخیرا رهبر معظم انقلاب بر این کتاب تقریظ نوشتند، در کمتر از دو ماه به چاپ چهل و پنجم رسید.

«خاتون و قوماندان» به چاپ چهل و پنج رسید

به گزارش هشت‌دی کتاب «خاتون و قوماندان» نوشته مریم قربان زاده که اخیرا رهبر معظم انقلاب بر این کتاب تقریظ نوشتند  و از این تقریظ  رونمایی شد، به خاطر استقبال مخاطبان در کمتر از دو ماه به چاپ چهل و پنجم رسید. این کتاب که توسط نشر ستاره‌ها منتشر شده است،  روایت عاشقانه و صادقانه همسر علیرضا توسلی ،ام‌البنین حسینی، از پانزده سال زندگی و دلدادگی است. مریم قربان‌زاده با حفظ امانت راوی خاطرات تلخ و شیرین این زوج مهاجر شده و با قلمی دلنشین و صمیمی روایتی جذاب تقدیم مخاطب کرده است.

شهید علیرضا توسلی فرمانده و بنیانگذار لشکر فاطمیون است. لشکری متشکل از مجاهدان افغان که در عملیات‌های بسیار حضور پررنگی داشت و در آزادسازی شهرهای مهمی همچون حلب نقشی کلیدی ایفا کرد. ابوحامد مردی بود که سالیان فراوانی را در جنگ و جهاد گذرانده بود. او در سال‌های نوجوانی بسیجی جبهه‌های دفاع مقدس بود و در دهه هفتاد شمسی در سرزمین مادری در مقابل طالبان جنگید اما مقصد نهایی او حریم زینبی بود و سرانجام پاداش سال‌ها دویدن در میدان‌های نبرد را با امضای سرخ شهادت دریافت کرد.

گفتنی است به دلیل اهمیت و جذابیت این کتاب مسابقه کتابخوانی شیرازه با محوریت کتاب خاتون و قوماندان از ۱۰ خرداد ماه آغاز شده است که جایزه این دوره از پویش کتابخوانی ۵۰۰ میلیون ریال است و برندگان آن پس از پایان زمان مسابقه از طریق قرعه کشی مشخص می‌شود.

برای شرکت در این پویش کافی است این کتاب را تهیه کنید و به سوالات مسابقه که همراه با کتاب در برگه‌ای برای شما ارسال می‌شود، پاسخ داده شود و طبق شیوه نامه‌ای که در همان برگه درج شده است در مسابقه شرکت کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه