اولین شرکت تعاونی تامین نیاز حصیر بافان خمام تاسیس شد

با حضور مسئولین استانی و شهرستان خمام اولین شرکت تعاونی تامین نیاز حصیر بافان در این شهرستان تاسیس شد.

اولین شرکت تعاونی تامین نیاز حصیر بافان خمام تاسیس شد

به گزارش هشت‌دی اولین شرکت تعاونی تامین نیاز در شرف تاسیس شهرستان خمام طب برگزاری مراسمی با حضور بهمن علی پناه مدیر تعاون استان و جوشن فرماندار شهرستان خمام و محمد حیدری مسئول نمایندگی تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمام کلید خورد.

در این مراسم، جوشن با اشاره به اینکه حصیر در حوزه فروش داخلی، می‌تواند استفاده‌های زیادی در بعد کاربردی داشته باشد، بر تجاری‌سازی این محصول صنایع‌دستی تأکید کرد و افزود: حصیر می‌تواند در حوزه صادرات و فروش خارجی نیز نقش مهمی در حوزه صنایع‌دستی و اقتصاد خانوار ایفا کند و صنایع‌دستی اقتصاد هویت بنیان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه، علی پناه با بیان اینکه تعاونی‌های تامین نیاز در رشته های متنوع صنایع دستی تاسیس می‌شوند گفت: این نوع از تعاونی ها می‌توانند ضمن تامین مواد اولیه مناسب موجب کوتاه کردن دست واسطه گران از این عرصه شوند که این عمل، اختصاص ارزش افزوده بیشتر به تولید کننده را رقم خواهد زد.

مدیر تعاون استان، همچنین ارائه آموزش‌های مورد نیاز، معرفی اعضا به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات و حضور در انواع نمایشگاه‌ها را از جمله مزیت‌های عضویت در این تعاونی ها دانست.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، هیات موسس تعاونی درشرف تاسیس جهت تشکیل تعاونی انتخاب شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه