سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان اعلام کرد:

آغاز ثبت‌نام در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی + جزئیات

 سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان، گفت: متقاضیان تحصیل در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه تا چهارم تیر با مراجعه به سایت سازمان سنجش یا مراکز علمی کاربردی ثبت‌نام کنند.

آغاز ثبت‌نام در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی + جزئیات

  به گزارش هشت‌دی ابراهیم کازرونی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان با اشاره به آغاز ثبت‌نام در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه، اظهار کرد: متقاضیان تحصیل در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه تا چهارم تیر نام‌نویسی کنند.

وی افزود: ۷۷ کد رشته محل در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، مدیریت خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقطع کارشناسی در ۱۵ مرکز علمی کاربردی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ در گیلان در نظر گرفته شده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت سازمان سنجش، مراکز علمی کاربردی یا سایت دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنند.

وی بیان کرد: متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی در نظر داشته باشند در پذیرش این دانشگاه امکان انتخاب ۲۰ اولویت وجود دارد و باتوجه‌به محدودیت‌هایی که در برخی از رشته‌ها وجود دارد بهتر است که بیش از یک اولویت را انتخاب کنند.

کازرونی تصریح کرد: پذیرش در دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه