عاملان نزاع با سلاح سرد در پنجه اقتدار پلیس تالش!

طبق اعلام فرمانده انتظامی شهرستان تالش، ۳ نفر از عاملان نزاع و درگیری خیابانی این شهرستان دستگیر و یک نفر نیر در این رابطه مجروح شد.

عاملان نزاع با سلاح سرد در پنجه اقتدار پلیس تالش!

به گزارش هشت‌دی، محمد رستمی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام و اظهار کرد: پلیس با جدیت با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی آرامش جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه افزود: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص قدرت‎نمایی و ضرب و شتم فردی توسط ۳ نفر در یکی از خیابان‌های شهرستان تالش، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش تصریح کرد: پس از حضور پلیس در آدرس اعلامی و بررسی صورت گرفته مشخص شد، ۳ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید که در حالت طبیعی نبودند به‌علت اعتراض یک شهروند به نحوه رانندگی با وی درگیر و او را با سلاح سرد مجروح و متواری شده‌اند.

رستمی با اشاره به اینکه با اقدامات فنی و پیگیری‌های ماموران انتظامی، متهمان و محل اختفاء آنها در یکی از ییلاقات این شهرستان شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی با قضائی، متهمان این پرونده در مخفیگاهشان دستگیر و ۳ قبضه سلاح سرد نیز از آنها کشف شد. همچنین متهمان ۲۱، ۲۲ و ۲۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه