رقابت‌های زیر ۱۷ سال آسیا

تیمِ عبدی کار را با برتری ۶ گله آغاز کرد/ کپی‌برداری نوجوانان فوتبال ایران از بزرگسالان

تیم فوتبال نوجوانان ایران با برتری مقابل افغانستان گام اول را در مسابقات زیر ۱۷ سال آسیا محکم برداشت.

تیمِ عبدی کار را با برتری ۶ گله آغاز کرد/ کپی‌برداری نوجوانان فوتبال ایران از بزرگسالان

به گزارش هشت‌دی  تیم فوتبال نوجوانان ایران در نخستین بازی‌اش در رقابت‌های زیر ۱۷ سال آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه – به وقت ایران) در ورزشگاه راجامانگالای بانکوک تایلند به مصاف افغانستان رفت و موفق به کسب برتری ۶ بر یک مقابل این تیم شد.

در این مسابقه حسام نفری (۲۸)،  اسماعیل‌ قلی‌زاده (۳۱ – پنالتی و ۵۱)، کسری طاهری (۴+۴۵ و ۴۸) و رضا قندی‌پور (۸۹) برای ایران گل موفق به گلزنی شدند و تک گل افغانستان هم توسط حکیم‌خان نیازی (۴۰) به ثمر رسید.

تیم ایران که در گروه B مسابقات زیر ۱۷ آسیا با تیم‌های کره جنوبی، افغانستان و قطر همگروه است، دوشنبه هفته آینده از ساعت ۱۷:۳۰ در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها در ورزشگاه راجامانگالا به مصاف قطر خواهد رفت.

این رقابت‌ها از ۲۵ خرداد آغاز و تا ۱۱ تیر ماه در بانکوک (میزبان مسابقات گروه‌های B ،A و D) و چونبوری (میزبان مسابقات گروه C) پیگیری می‌شود و چهار تیم برتر جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد.

این مسابقات برای نخستین دوره‌‌ است که به جای رده سنی زیر ۱۶ سال، در رده زیر ۱۷ سال برگزار می‌شود.

برتری ۶ بر یک تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل افغانستان در پیکارهای قهرمانی آسیا در حالی رقم خورد که تیم ملی فوتبال کشورمان نیز روز سه‌شنبه هفته جاری با همین نتیجه تیم ملی این کشور را در تورنمنت کافا از پیش رو برداشته بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه