خودزنی ساختگی منافقین برای تخریب رابطه ایران و فرانسه

گروهک تروریستی منافقین برای تأثیرگذاری بر روابط ایران و فرانسه و تخریب این رابطه، اقدام به اجرای یک عملیات تروریستی ساختگی علیه خود کردند.

خودزنی ساختگی منافقین برای تخریب رابطه ایران و فرانسه

به گزارش هشت‌دی گروهک تروریستی منافقین با طراحی و اجرای یک عملیات تروریستی علیه مقرهای خود در فرانسه قصد دارند تا بر روابط ایران و فرانسه اثرگذاری کنند.

بنا بر این گزارش، ساعت ۳ بامداد روز گذشته ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) گروهک تروریستی منافقین یک عملیات تروریستی ساختگی علیه یکی از مقرهای خود در شهر سنت اوئن لومون در شمال پاریس اجرا کردند.

عوامل اجرای این عملیات تروریستی اقدام به پرتاب مواد آتش زا به سمت درب یکی از مقرهای منافقین کرده و سپس با سوار شدن به یک خودرو متواری شده اند.

ساعتی بعد از اجرای این عملیات، سایت رسمی گروهک منافقین با صدور بیانیه ای خبر از اجرای یک حمله تروریستی علیه یکی از مقرهای خود در فرانسه داد و جمهوری اسلامی ایران را به اجرای این عملیات متهم کرد.

به دنبال پیام امانوئل مکرون به رئیس جمهور ایران، منافقین این عملیات ساختگی را طراحی و اجرا کردند تا با متهم ساختن جمهوری اسلامی ایران، گفتگوی تلفنی روز قبل امانوئل مکرون با سید ابراهیم رئیسی را که حاکی از روابط مثبت فرانسه و ایران دارد، تحت تأثیر قرار دهند.

بازتاب این خبر در چند رسانه مخالف جمهوری اسلامی نظیر تایمز اسرائیل که تحلیل هایی در جهت تخریب روابط ایران و فرانسه ارائه داده بودند، نیز بخشی از این طراحی میدانی و رسانه ای منافقین بوده است.

پیش از این نیز در سال ۱۳۹۷ و در آستانه سفر حسن روحانی رئیس جمهور وقت ایران به اتریش برای احیای قرارداد برجام با طرف های اروپایی، توطئه ای مشابه با هدایت رژیم صهیونیستی علیه دیپلمات کشورمان اسد الله اسدی اجرا شد.

در طراحی سال ۱۳۹۷ صهیونیستها، به دبیر سوم سفارت ایران در اتریش اتهام بمب گذاری وارد شد که در آن پروژه نیز منافقین نقش محوری بازی کردند.

با توجه به همراهی رسانه ای برخی رسانه های رژیم صهیونیستی در حادثه امروز که اتهام عملیات تروریستی را متوجه ایران دانسته اند و همچنین سابقه همکاری این رژیم با گروهک تروریستی منافقین، بعید نیست در عملیات ساختگی امروز گروهک رجوی، رژیم صهیونیستی نیز نقش داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه