دلار به کانال ۴۷ هزار تومان بازگشت

همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار ارز، قیمت دلار به کانال ۴۷ هزار تومان بازگشته است؛ طبق اعلام دبیرکانون صرافان، خریداران و واردکنندگان در این ایام دست نگه‌داشته اند و خریدهای خود را به روزهای آتی موکول کرده اند.

دلار به کانال ۴۷ هزار تومان بازگشت

به گزارش هشت‌دی همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز از ساعتی قبل قیمت دلار در بازار ارز با عقب نشینی همراه شده و به کانال ۴۸ هزار تومان بازگشته است.

قیمت دلار در روزهای اخیر از بالای ۵۰ هزار تومان به کانال ۴۷ هزار تومان برگشته است؛ فعالان بازار ارز می گویند: با شروع کاهش قیمت‌ها از روزهای گذشته تعداد زیادی از مردم راهی خیابان فردوسی شده‌اند تا دلارهای خودشان را بفروشند.

بازاری ها می گویند: نگاه مردم و بازار به قیمت‌ها، کاهشی است؛ همه انتظار دارند که در روزهای بعد هم قیمت دلار و سکه کاهشی باشد چراکه خبرهای سیاسی این ایام مثبت بوده‌اند.

کامران سلطانی‌زاده دبیرکانون صرافان در تشریح وضعیت فعلی بازار ارز به خبرنگار تسنیم، گفت: وضعیت بازار ارز در روزهای گذشته آرام بوده است؛ خریداران و واردکنندگان در این ایام دست نگه‌داشته اند و خریدهای خود را به روزهای آتی موکول کرده اند چراکه احتمال می دهند قیمت‌ها بازهم کاهش یابد.

به گفته دبیرکل‌کانون صرافان، در روزهای اخیر بازار ارز و خریداران دست به عصا شده‌اند و با احتیاط بالاتری نسبت به قبل عمل می کنند.

به گزارش تسنیم، نکته مهم بازار ارز در روزهای اخیر درج قیمت دلار در کانال‌های تلگرامی و اختلاف آن با قیمت‌های کف بازار است؛ به مانند دفعات قبل، این ایام هم قیمت دلار در کانال‌های تلگرامی بالاتر از کف بازار است ولی با این حال، روند نزولی قیمت‌ها در کانال‌های تلگرامی هم مشهود است.

از ظهر امروز قیمت دلار در کانال‌های تلگرامی با کاهش به کانال ۴۸ هزار تومان بازگشته است. این در حالی است که در کف بازار ارز تهران، نرخ دلار از این رقم نیز پایین‌تر است و مشاهدات میدانی نشان می‌دهد در حال حاضر، دلار در بازار آزاد هم خریدار ندارد، زیرا معامله گران پیش‌بینی می‌کنند که روند نزولی نرخ ارز ادامه داشته باشد.

خبرهای مربوط به گشایش ارزهای ایران در عراق، از سرگیری روابط ایران با عربستان و سایر خبرهای سیاسی، اثرات مستقیم و غیر‌مستقیمی در بازار ارز کشور داشته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه