رئیس حوزه علمیه‌ شهر ری در حرم حضرت فاطمه اُخری رشت:

بیداری‌اسلامی امروز از برکات وجودی امام‌خمینی‌(ره) است

رئیس حوزه علمیه‌ شهر ری، گفت: امروز شاهد صدور انقلاب‌اسلامی در سرتاسر دنیا و عدم موفقیت تمامی دشمنان نظام با وجود تمام توطئه‌ها هستیم لذا این انقلاب سبب آگاهی و بصیرت تمامی آزادگان جهان شده است.

بیداری‌اسلامی امروز از برکات وجودی امام‌خمینی‌(ره) است

به گزارش هشت‌دی، آیت‌الله حسینی مازندرانی در مراسم تکریم و بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی‌(ره) در آستان مقدس حضرت فاطمه اُخری‌(س) اظهار کرد: امام کسی بود که تمام هدف، نیت، حرکت، قیام و سخنش برای خدا و با اخلاص همراه بود و همین مسئله سبب پیروزی امام بر حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی به لطف ذات اقدس حق‌تعالی شد.

وی به ظلم و ستم‌ و شرایط مردم در در دوران استبداد اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب‌اسلامی این محدودیت‌ها پایان یافت و از لحاظ محرومیت‌هایی که وجود داشت، تمامی مناطق از نعمت آب، برق، گاز و منابع بهره‌مند شدند.

رئیس حوزه علمیه‌ شهر ری تصریح کرد: مشکلات بسیاری که در کشورمان وجود دارد غیرقابل انکار است اما یادمان نرود که خدا با صابران است این در حالی است که از ابتدای انقلاب تاکنون این تحریم‌های ظالمانه بر علیه کشور حکمفرماست.

آیت‌الله حسینی مازندرانی ادامه داد: حضرت امام با آن عظمت و شخصیت والا، سالیان طولانی محکوم به تبعید شد اما در تمام طول این مدت تمامی شکنجه‌ها، رنج و مصیبت را در مسیر اهدافش تحمل کرد و این موفقیت فارغ از لطف‌الهی ناشی از انفاس پاک ایشان بود.

وی بر اهداف، نیت، حرکت خالصانه امام تاکید کرد و گفت: از برکات وجود رهبر‌کبیر‌انقلاب است که امروز شاهد صدور انقلاب‌اسلامی در سرتاسر دنیا و عدم موفقیت تمامی دشمنان نظام با وجود تمام توطئه‌ها هستیم لذا امروز ایران، اسلام، روحانیت در تمام دنیا پرآوازه و سبب آگاهی و بصیرت تمامی آزادگان جهان شده است.

رئیس حوزه علمیه‌ شهر ری افزود: استان‌گیلان، دارای پیشینه‌ای دینی، مذهبی است که هشت هزار شهید در راه قرآن، دین، مذهب فدا کردند.

آیت‌الله حسینی مازندرانی خطاب به مردم علی‌الخصوص جوانان بیان کرد: اگر انسان در مسیر دنیا، دینش را از دست بدهد دیگر هیچ‌چیز برایش باقی نخواهد ماند لذا اکثر جوانان هوشیار هستند ما شیعه علی(ع) هستیم و باید اتحاد داشته باشیم.

وی با اشاره به ضرورت جایگاه «جهاد‌تبیین» در شرایط کنونی کشور اذعان کرد: لازم است در مسیر روشنگری گام برداریم این در حالی است که یک فرد با بصیرت هیچ‌گاه دینش را از دست نخواهد داد.

رئیس حوزه علمیه‌ شهر ری در پایان خاطرنشان کرد: شهیدان زیادی را در راه حفظ این کشور دادیم که هدفشان در راه حفظ حجاب و اقامه دین بوده است لذا این زحمات و این خون‌ها نباید پایمال شود و وظیفه ما در امتداد مسیر شهدا، حفظ و حراست از این آب و خاک است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه