شاعر و ترانه‌سرای گیلانی در گفتگو با هشت‌دی:

امام خمینی (ره) دارای یک شخصیت فراگیر بود

شاعر و ترانه‌سرای گیلانی، گفت: امام خمینی (ره) دارای یک شخصیت فراگیر بودند و به تمامی سلایق و عقیده‌های مختلف در جامعه احترام می‌گذاشتند که این مسئله سبب همبستگی بین آحاد‌ جامعه شد و این همبستگی نشأت‌گرفته از آموزه‌های دینی و قوانین و مقررات جامعه است.

امام  خمینی (ره) دارای یک شخصیت فراگیر بود

مریم فرجی در گفتگو با هشت‌دی، با اشاره به ابعاد شخصیتی رهبر کبیر انقلاب اظهار کرد: ایشان انسانی وارسته، کمال‌یافته و اهل ایمان، تقوا، آزادگی، صبر و تواضع و بصیرت و دوراندیشی بود.

وی به جایگاه علم و عمل در دیدگاه امام اشاره کرد و افزود: ایشان تمام گفتمان و اندیشه‌هایشان را فارغ از بیان به مرحله اجرا درمی‌آوردند.

شاعر و ترانه‌سرای گیلانی تصریح کرد: ایشان دارای یک شخصیت فراگیر بودند و به تمامی سلایق و عقیده‌های مختلف در جامعه احترام می‌گذاشتند که این مسئله سبب همبستگی بین آحاد‌ جامعه شده است، این همبستگی نشأت‌گرفته از آموزه‌های دینی و قوانین و مقررات جامعه بود.

پیشروی به سوی اهداف انقلاب با پیروی از منویات امامین محقق می‌شود

فرجی با‌ اشاره به فرمایش رهبر‌ معظم‌ انقلاب مبنی بر «این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ کجای دنیا شناخته‌شده نیست» بیان کرد: ایشان به مرحله شناخت از ماهیت و رویکرد انقلاب رسیده بودند که تحقق جهان‌گرایی اسلام در گرو اراده عظیم مردم و ازخود‌گذشتگی و یک حرکت فراگیر به سوی آموزه‌های دینی می‌دانستند.

این شاعر گیلانی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است در مسیر پیشروی به سوی اهداف انقلاب اسلامی ایران با الگوبرداری از فرهنگ و ارزش‌های اصیل و همچنین با پیروی از منویات امامین انقلاب در راستای پیشبرد کشور گام برداریم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه