مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خبر داد:

پرداخت ۵۴ میلیاردی پاداش مدیریت مصرف در گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از پرداخت ۵۴ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف در استان خبر داد و گفت: در سال گذشته حدود ۸۰۰ هزار گیلانی خوش‌مصرف مشمول دریافت پاداش شدند.

پرداخت ۵۴ میلیاردی پاداش مدیریت مصرف در گیلان

به گزارش هشت‌دی، محمدتقی مهدی‌زاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نگاه تعاملی بین دستگاهی، توجه مردم به هشدارها و توصیه‌ها و همچنین فرهنگ‌سازی رسانه‌ای در سال گذشته منجر به کاهش خاموشی‌ها شد. نگاه و رفتار هوشمندانه مردم در مدیریت مصرف برق در آمارها خودش را نشان داد و کاهش قابل‌توجه خاموشی را به همراه داشت.

پرداخت ۵۴ میلیاردی پاداش مدیریت مصرف در گیلان

وی از پرداخت ۵۴ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف در استان خبر داد و افزود: در سال گذشته حدود ۸۰۰ هزار گیلانی خوش‌مصرف مشمول دریافت پاداش شدند. همچنین حدود ۱۹ میلیارد تومان در حوزه صنایع و واحدهای تولیدی در راستای مدیریت مصرف برق به مشترکین صنعتی پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از افزایش ۵۰ درصدی رشد مصرف به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: با توجه به افزایش دما و گرمی هوا در روزهای اخیر، مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه رعایت الگوی مدیریت مصرف برق باید در اولویت اصلی مردم قرار گیرد تا در سال جاری شاهد خاموشی‌ها نباشیم، خاطرنشان کرد: کنتورهای هوشمند قابلیت کنترل‌پذیری از راه دور را داشته و مصرف مشترک را مدیریت می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه