مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خبر داد:

قطع برق ۳۰ دستگاه اداری در گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از قطع برق ۳۰ دستگاه اداری و سازمانی استان در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰۰ مورد اخطار برای ادارات و سازمان‌های استان صادر شده است.

قطع برق ۳۰ دستگاه اداری در گیلان

به گزارش هشت‌دی، محمدتقی مهدی‌زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی(ره) این شهر از قطع برق ۳۰ دستگاه اداری و سازمانی استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۴۰۰ مورد اخطار برای ادارات و سازمان‌های استان صادر شده است.

وی در ادامه افزود: در صورت عدم رعایت مصرف بهینه از سوی ادارات دولتی در استان گیلان در مرحله نخست اخطار صادر می‌شود و در نوبت بعد برق آنان قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه سخت‌گیری در این رابطه در مورد مصارف ادارات دولتی در سال جاری افزایش یافته است، تصریح کرد: بنابراین ضروری است نسبت به رعایت الگوی مصرف در ادارات دولتی اهتمام شود.

مهدی‌زاده با اشاره به رویکرد جدید دولت برای افزایش عمق بسته‌های تشویقی در مدیریت مصرف بهینه برق عنوان کرد: سال گذشته ۸۰۰ هزار مشترک در گیلان مشمول پاداش شدند. سال گذشته ۵۴ میلیارد تومان در حوزه خانگی و حدود ۱۹ میلیارد تومان در حوزه صنایع پاداش پرداخت شد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه در سال جاری خاموشی با برنامه در دستور کار نیست، خاطرنشان کرد: افرادی که الگوهای مصرف را رعایت نکنند با استفاده از کنتورهای هوشمند از راه دور فرمان قطع و وصل را می‌دهیم و لزومی برای مراجعه در درب منازل این افراد نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه