مدیر تعاون روستایی گیلان خبر داد:

خرید تضمینی گندم در رودبار و سیاهکل

مدیر تعاون روستایی گیلان از خرید تضمینی گندمکاران این استان در ۲ مرکز اتحادیه تعاونی‌های روستایی رودبار و سیاهکل زیرنظر کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و شرکت خدمات بازرگانی خبر داد.

خرید تضمینی گندم در رودبار و سیاهکل

به گزارش هشت‌دی کیوان حسن‌پور لسکوکلایه در جمع خبرنگاران به اهمیت خرید تضمینی محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت:‌ اتحادیه تعاونی روستایی گیلان به عنوان یکی از مباشرین این خرید در سال جاری از طریق ۲ مرکز اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان رودبار در مرکز رستم آباد و اتحادیه تعاونی‌های روستایی سیاهکل در مرکز دیلمان زیرنظر کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و شرکت خدمات بازرگانی خرید تضمینی را انجام می دهد.

وی افزود: بر اساس سیاست شورای عالی اقتصاد نرخ خرید تضمینی گندم به همراه یارانه کاشت و سیاست تشویقی برای هر کیلوگرم گندم معمولی ۱۵۰ هزار ریال و گندم دوروم ۱۵۸ هزار ریال در نظر گرفته شده که امید است امسال هم کشاورزان گندمکار با اطمینان‌خاطر نسبت به برداشت و عرضه محصول گندم خود به مراکز خرید تضمینی اقدام کنند.

مدیر تعاون روستایی گیلان خاطر نشان کرد: مراکز تحت نظارت این مجموعه آمادگی دارد تا تولید گندم را به هر میزان و وزنی از کشاورزان دریافت کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه