سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

باید در بازی اول صعود خود را مسجل کنیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در پایان دیدار رفت مرحله پلی‌آف صعود به لیگ دسته اول نتیجه لازم را گرفته و تا حدی صعود خود را مسجل کنیم.

باید در بازی اول صعود خود را مسجل کنیم

به گزارش هشت‌دی فرشاد پیوس بابیان اینکه بازی بسیار سخت و حساسی مقابل تیم فولاد نوین اهواز برای صعود به جام آزادگان پیش‌رو داریم اظهار کرد: با تمام توان مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان داماش گیلان از لحاط روحی و روانی شرایط بسیار مناسبی دارند افزود: نظم و انضباط خوبی نیز در تیم برقرار است و همه بازیکنان آماده دیدار برابر فولاد نوین اهواز هستند ضمن آنکه بازیکن محروم و مصدوم نیز در این دیدار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال داماش ادامه داد: تمام هدف ما آن است که در دیدار رفت در رشت مقابل تیم فولاد نوین اهواز یک بازی هجومی و تماشاگرپسند از خود به نمایش گذاشته و نتیجه مطلوب و دلخواه خود را کسب کنیم تا در بازی برگشت با خیالی آسوده‌تر به میدان برویم.

پیوس ادامه داد: البته نباید تیم فولاد نوین اهواز را دست‌کم بگیریم چون این تیم در گروه خود دوم شده و قدرتمند است و باید با برنامه مقابل این تیم ظاهر شویم. به طور حتم هر تیمی که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند، برنده بازی است.

پیوس در ادامه به طرفداران داماش اشاره و بیان کرد: از هواداران پرشور داماش انتظار داریم که روز پنجشنبه حضور چشمگیری در ورزشگاه داشته و تا پایان دیدار تیم خود را همانند گذشته تشویق کنند چون بازیکنان ما نیازمند حضور و حمایت طرفداران خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال در ۶ بازی اخیر که در این تیم به عنوان سرمربی حضور دارم با حمایت طرفداران و همدلی بازیکنان ۱۶ امتیاز کسب کردیم و در نهایت نیز توانستیم رتبه دوم گروه خود را کسب و برای صعود به لیگ دسته اول به مرحله پلی‌آف راه یابیم و به طور قطع در دیدار رفت به حمایت تماشاگران خود که یار دوازدهم ما محسوب می‌شوند، نیاز داریم.

گفتنی است، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و فولاد نوین اهواز عصر روز پنجشنبه هفته جاری ۱۱ خرداد ماه در دیدار رفت از مرحله پلی‌آف صعود به رقابتهای لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار برگشت این ۲ تیم نیز هفته آینده در اهواز برگزار خواهد شد که تیم برتر مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت به رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان صعود خواهد کرد.

ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه